صلاحیت مؤسسات دریافت کننده زمین در بلوار پیامبر اعظم(ص) بازنگری شود
صلاحیت مؤسسات دریافت کننده زمین در بلوار پیامبر اعظم(ص) بازنگری شود
محرری با تأکید بر لزوم نظارت برساخت کاربری‌های فرهنگی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) قطب مذهبی شهر قم بوده و چنانچه مؤسسات فرهنگی دریافت‌کننده زمین امکان ساخت ندارند، زمین به موسسه‌ای دارای صلاحیت و توانمند واگذار شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در صد و سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، از واگذاری پنج قطعه زمین با کاربری مسجد در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و اظهار داشت: این زمین‌ها با مالکیت شهرداری به مؤسسات فرهنگی برای ساخت مسجد واگذارشده است.
وی عدم اجرای طرح‌های فرهنگی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) را یکی از مشکلات کاربری‌های فرهنگی در این مسیر دانست و افزود: بلوار پیامبر اعظم(ص) محوری فرهنگی و مسیری پرتردد بوده که واگذاری زمین‌ها برای ساخت مساجد با کاربری‌های مختلف انجام‌شده است.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: این مساجد علاوه بر برپایی نماز می‌توانند در ارائه خدمات بهداشتی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) نقش مهمی را ایفا کنند.
وی تأکید کرد: درصورتی‌که موسسه‌ای بعد از دریافت زمین امکان ساخت نداشت باید زمین به پیمانکار دیگری که صلاحیت ساخت آن را دارد واگذار شود.
محرری در پایان تصریح کرد: اجرای پروژه‌های فرهنگی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) که قطب مذهبی شهر است بسیار اهمیت داشته و باید نظارت کافی بر اجرای آن صورت گیرد.
انتهای پیام/