سیما و منظر بلوار پیامبر اعظم(ص)، شایسته شهر قم نیست
سیما و منظر بلوار پیامبر اعظم(ص)، شایسته شهر قم نیست
صابری سیما و منظر بلوار پیامبر اعظم(ص) را شایسته شهر قم ندانست و گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص)، مسیری مهم و حیاتی برای شهر است و باید سرمایه‌گذارانی که طی چند سال گذشته نتوانسته‌اند پروژه خود را اجرا کنند موردبازنگری قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین صابری در صد و سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد،ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: شهدای مقاومت عامل پیروزی حق بر باطل هستند.
وی سپس با گلایه از شرایط پروژه‌های سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) افزود: واگذاری زمین در بلوار پیامبر اعظم(ص) از سال ۹۵ در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و فرهنگی اجتماعی واگذارشده است اما عموماً به نتیجه نرسیده است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص)، مسیری مهم و حیاتی برای شهر است و باید سرمایه‌گذارانی که طی چند سال گذشته نتوانسته‌اند پروژه خود را اجرا کنند موردبازنگری قرار گیرند و در صورت نیاز خلع ید شوند.
وی سیما و منظر مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) را با توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام آن را در شان قم ندانست و بیان کرد: نیاز است در قراردادهای جدید قید زمان اجرای پروژه نیز آورده شود تا در صورت نیاز شهرداری بتواند زمین را به سرمایه‌گذار دیگری واگذار کند.
انتهای پیام/