آشکارسازی سرعت کاه ها در دستور کار قرار گیرد
آشکارسازی سرعت کاه ها در دستور کار قرار گیرد
دهناد با تأکید بر اجرای استاندارد سرعت کاه ها گفت: برای کاهش آسیب‌های نحو اجرای سرعت کاه ها باید آشکارسازی سرعت کاه ها با تابلو، رنگ شب نما و نصب چشم‌گربه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در صد و سی و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، رژیم صهیونیسم را یک رژیم جعلی خواند و اظهار داشت: مایه شرم و خجالت جهان است که اسرائیل از محلی که برای ایجاد صلح تأسیس‌شده دستور ترور صادر می‌کند.
وی سکوت سردمداران جهان را در مقابل جنایات رژیم جنایتکار صهیونیسم نقطه تاریک تاریخ خواند و افزود: ندیدن، نشنیدن و نفهمیدن عمدی این جنایات در عصر حاضر بشریت را شرمگین کرده و مدعیان حقوق بشر نمی‌توانند پاسخگوی آیندگان باشند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم سپس به نارضایتی شهروندان در نحو اجری سرعت کاه ها اشاره کرد و گفت: ساماندهی سرعت کاه ها به‌عنوان یک دستور در کمیسیون عمران به‌زودی بررسی خواهد شد.
وی اجرای سرعت کاه ها را فی‌نفسه لازم خواند و بیان کرد: البته در حال حاضر بسیاری از این سرعت کاه ها غیراستاندارد هستند که باید اجرای آن بازنگری شده و اصلاح شود.
دکتر دهناد ادامه داد: دومین نکته‌ای که باید در مورد سرعت¬کاه¬ها به آن توجه کنیم عدم آشکارسازی سرعت کاه است که نیاز است با تابلو به رانندگان هشدار لازم داده شود.
وی ادامه داد: نیاز است برای بازتابندگی لازم سرعت کاه به راننده از رنگ‌های شب¬نما و یا نصب چشم‌گربه‌ای استفاده کنیم تا راننده هنگام برخورد با آن فرصت کاهش سرعت و عبور مناسب را از این مسیر داشته باشد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم در پایان گفت: نصب سرعت¬کاه¬ها در کاهش تصادفات و کنترل سرعت خودروها و راکبان موتورسیکلت بسیار مؤثر بوده و باید اصلاح آن در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/