تعامل مدیریت شهری قم و اتاق اصناف سبب رونق اقتصادی می شود
تعامل مدیریت شهری قم و اتاق اصناف سبب رونق اقتصادی می شود
امرالهی افزایش تعامل مدیریت شهری با اتاق اصناف در جهت افزایش رونق اقتصادی شهر را ضروری دانست و گفت: امروزه برای برطرف کردن مشکلات مردم به‌ویژه اصناف نیازمند تعامل شورای شهر با اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین پارلمان بخش خصوصی فعال در حوزه اقتصاد هستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس امرالهی در جلسه دیدار با هیات‌رئیسه اتاق اصناف مرکز استان قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی هرروز به سقوط خود نزدیک می‌شود.
وی افزایش تعامل شورای شهر با اتاق اصناف را در جهت افزایش رونق اقتصادی شهر لازم خواند و بیان کرد: امروزه برای برطرف کردن مشکلات مردم به‌ویژه اصناف نیازمند تعامل شورای شهر با اتاق اصناف به‌عنوان مهم‌ترین پارلمان بخش خصوصی فعال در حوزه اقتصاد هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم به برگزاری نمایشگاه سوهان، شیرینی و شکلات استان قم اشاره و تصریح کرد: برگزاری باشکوه این نمایشگاه در جذب سرمایه‌گذاران خارجی و افزایش صادرات این محصول بسیار کمک کرده و باید کلیه دستگاه‌های دولتی پای‌کار آمده و ظرفیت خود را بسیج کنند.
وی از آمادگی شورای شهر برای برگزاری نمایشگاه سوهان خبر داد و اشاره کرد: ما در شورای شهر نهایت تعامل و همکاری را با اتاق اصناف در خصوص برگزاری این نمایشگاه خواهیم داشت تا میزبانی خوبی از هیئت‌های تجاری خارجی، روسای اتاق‌های اصناف استان‌ها و هیئت‌رئیسه اتاق اصناف ایران داشته باشیم.
مهندس امرالهی در پایان با بیان اینکه ثبت جغرافیایی سوهان یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که باید در سال‌های اخیر انجام می‌‌شد، عنوان کرد: از اقدام هیئت‌رئیسه جدید اتاق اصناف مبنی بر پیگیری موضوع ثبت جغرافیایی سوهان تقدیر و تشکر می‌کنیم و این موضوع برای قم بسیار مهم است؛ سوهان قم شهرت جهانی داشته و باید به ثبت جغرافیایی شود.
انتهای پیام/