کمک پنجاه میلیارد ریالی مدیریت شهری به فراجا
کمک پنجاه میلیارد ریالی مدیریت شهری به فراجا
صابری با اعلام تصویب کمک 50 میلیارد ریالی مدیریت شهری به فراجا گفت: تعامل نیروهای انتظامی با مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و حفظ امنیت شهر بسیار مؤثر بوده و این تعامل باید گسترده‌تر و با همدلی فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین صابری نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در صد و سی و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با تشکر و قدردانی از نیروهای سپاه در اجرای عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: اجرای عملیات وعده صادق ۲ نشان دهند قدرت و اقتدار ملت ایران بوده که باید از سپاه برای اجرای این عملیات تشکر کنیم.
وی سپس به برگزاری نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: خداوند را برای بهره‌مندی از نعمت امامت و برگزاری جمعه نصر سپاس گذاریم که بار دیگر شجاعت رهبر انقلاب اسلامی در جهان ثابت شد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین با تبریک هفته فراجا و اعلام سپاس گذاری برای بهره‌مندی از نعمت امامت افزود: تعامل نیروهای انتظامی با مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و حفظ امنیت شهر بسیار مؤثر بوده و این تعامل باید گسترده‌تر و با همدلی فراهم شود.
وی با اعلام کمک ۵ میلیارد تومانی مدیریت شهری به مناسبت هفته فراجا تصریح کرد: این کمک برای قدردانی از اقدامات و تعاملات فراجا با مدیریت شهری بوده و تلاش می‌کنیم ردیف بودجه‌های مربوط به ماده ۱۰۸ که در قانون برنامه هفتم تغییر کرده از مسیر قانونی دیگری محقق کنیم.
دکتر صابری در پایان تأکید کرد: کاهش تصادفات و آرام‌سازی ترافیک، افزایش احساس امنیت و اجرای امنیت در تمام روزهای سال به‌خصوص مناسبت‌هایی که در شهر قم بیش از سایر شهرها برگزار می‌شود کار بسیار سختی و شبانه‌روزی بوده که باید با تعامل با مدیریت شهری کم چالش تر برقرار شود.
انتهای پیام/