نابینایان و کم بینایان الگوی اراده در جامعه می باشند
نابینایان و کم بینایان الگوی اراده در جامعه می باشند
ملایی با اشاره به روز جهانی عصای سفید و لزوم توجه به دغدغه ها و مشکلات نابینایان و کم بینایان، اظهار داشت: نابینایان و کم بینایان الگوی اراده در کشور بوده و باید شهر را برای حضور پررنگ تر این افراد در جامعه مناسب سازی کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در صد و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد ضمن تسلیت شهادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: اگر شهر قم عظمت و جایگاهی پیدا کرده و برای جایگاه آن چهل حدیث بیان شده به برکت وجود حضرت معصومه(س) است.
وی یکی دیگر از برکات حضور حضرت معصومه(س) را برای شهر قم مورد توجه قرار داد و افزود: به واسطه حضور حضرت شهر قم خواستگاه انقلاب اسلامی شده و نام و آوازه این شهر در تاریخ ثبت شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم به مطالبه مردم و مدیران استان قم از وزیر کشور اشاره کرد وگفت: خدمت رسانی به زائران برای مردم قم در ایام شهادت حضرت معصومه(س) بسیار مهم بوده و نیاز است این روز برای شهر قم تعطیل اعلام شود تا مردم بتوانند مانند عاشورا و تاسوعای حسینی ضمن عزاداری گسترده از زائران نیز پذیرایی کنند.
وی خواستار توجه هئیت دولت نسبت به تعطیلی روز شهادت حضرت معصومه(س) در شهر قم شد و گفت: ان‌شالله برای سال آینده بتوانیم این روز را تعطیل اعلام کنیم و دولت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
دکتر ملایی سپس خطاب به مهمانهای ویژه شورای شهر که به مناسبت روز عصای سفید برای تقدیر و بزرگداشت دعوت شده بودند گفت: نابینایان و کم بینایان الگوی اراده در کشور بوده و باید شهر را برای حضور پررنگ تر این افراد در جامعه مناسب سازی کنیم.
انتهای پیام/