طرح جامع تأمین زیرساخت‌های مسیرهای آیینی شهر قم تدوین شود
طرح جامع تأمین زیرساخت‌های مسیرهای آیینی شهر قم تدوین شود
محرری با تأکید بر لزوم تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در بلوار پیامبر اعظم(ص) و میدان آستانه گفت: باید طرح جامع تأمین زیرساخت‌های موردنیاز این دو مسیر با حضور و اراده تمام استان تدوین شود و این کار تنها مسئولیت مدیریت شهری نمی باشد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در صد و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر با بیان تسلیت ایام سوگواری حضرت معصومه(س) اظهار داشت: از تمام کسانی که در این ایام به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی می‌کنند تشکر ویژه داریم.

وی شهر قم را دارای دو محور آیینی مهم دانست و افزود: میدان آستانه و بلوار پیامبر اعظم(ص) دو محور آیینی مهم شهر قم هستند که به مناسبت‌های مختلف مورداستفاده قرار گرفته و هر سال جمعیت بیشتری در آن حضور پیدا کرده و مردم برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب در این دو مسیر استقبال زیادی می‌کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: متأسفانه این دو مسیر آیینی باوجود تردد بسیار زیاد جمعیت در آن زیرساخت‌های مناسب را نداشته و تأمین این زیرساخت‌ها تنها مسئولیت شهرداری نیز نیست.

وی خواستار تدوین طرح جامع برای فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم در دو محور میدان آستانه و بلوار پیامبر اعظم(ص) شد و گفت: باید برای حضور ایستگاه‌های صلواتی و مواکب آب و برق این دو مسیر تأمین شود و این مستلزم اراده استان برای رفع این مشکلات است.

محرری همچنین به نیاز بلوار پیامبر اعظم(ص) به سرویس‌های بهداشتی دائم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بلوار پیامبر اعظم(ص) در تمام طول سال و روزهای پایان هفته مسیر تردد زائران و مجاوران بوده و نیاز به داشتن سرویس بهداشتی دائم دارد.

وی در پایان گفت: باید استان و تمام ارگان‌های مرتبط نسبت به تأمین زیرساخت‌های لازم همت داشته و به‌صورت یک پروژه دارای فوریت به آن نگاه کنیم.

انتهای پیام/