اصلاح قرارداد رانندگان استیجاری شهرداری قم با اولویت پیگیری گردد
اصلاح قرارداد رانندگان استیجاری شهرداری قم با اولویت پیگیری گردد
دهناد با اشاره به ضرورت حل مشکلات رانندگان استیجاری شهرداری قم با وجود مصوبات متعدد شورای اسلامی شهر، گفت: متأسفانه شاهد منفک شدن این افراد از مجموعه شهرداری هستیم و این مسئله مشکلات زیادی را برای مدیریت شهری در آینده ایجاد خواهد کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در صد و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با بیان تسلیت به مناسبت شهادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: برکت حضور حضرت معصومه (س) برای مجاوران این بانو قابل‌بیان نیست.

وی سپس به مشکلات قرارداد رانندگان استیجاری اشاره کرد و افزود: باوجود مصوبات متعدد شورای شهر قم در خصوص اصلاح قرارداد رانندگان استیجاری هنوز کاری انجام نشده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم خواستار توجه شهرداری به این مهم شد و گفت: متأسفانه شاهد منفک شدن این افراد از مجموعه شهرداری هستیم و این مسئله مشکلات زیادی را برای ما ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان ذکر جدی به شهرداری برای اصلاح قرارداد رانندگان استیجاری تصریح کرد: باتوجه‌به این که این افراد از خودروی شخصی برای کار استفاده می‌کنند باید قرارداد آنان اصلاح شود تا مشکلات جدیدی پیش نیاید.

انتهای پیام/