خدمت‌رسانی به زائران مهم‌ترین وظیفه مدیران در قم است
خدمت‌رسانی به زائران مهم‌ترین وظیفه مدیران در قم است
مسگری ضمن تشکر از خدمات ارائه شده در هسته مرکزی شهر توسط نیروهای خدوم شهرداری گفت: خدمت‌رسانی به زائران یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران شهر قم در همه حوزه‌ها بوده و باید با نگاه ویژه به این ایام نگاه کرده و زیرساخت‌های موردنیاز به‌صورت دائمی تأمین شود.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در صد و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد با اعلام تسلیت به مناسبت شهادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: از تمام افرادی که به زائران و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند تشکر ویژه داریم.

وی به خدمات ارائه شده از طرف شهرداری در منطقه هفت اشاره کرد و افزود: شهرداری منطقه هفت به‌صورت شبانه‌روزی در این ایام به زائران خدمت‌رسانی کرده که جای تشکر دارد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم تصریح کرد: خدمت‌رسانی به زائران یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران شهر قم در همه حوزه‌ها بوده و باید با نگاه ویژه به این ایام نگاه کنیم.

وی در پایان خواستار توجه همه ارگان‌ها به تأمین زیرساخت‌های لازم در برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها شد و گفت: باید این زیرساخت‌ها به‌صورت دائمی تأمین شود.

انتهای پیام/