نیاز معلولان و موانع مناسب‌سازی معابر بررسی شود
نیاز معلولان و موانع مناسب‌سازی معابر بررسی شود
حجت‌الاسلام استقامت خواستار بررسی اقدامات انجام شده در حوزه مناسب‌سازی شهر برای معلولان شد و گفت: باید اقدامات انجام شده در شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز تدابیر تکمیلی برای تسریع در این امر اندیشیده شود.

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صد و چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اعلام تسلیت شهادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: شهر قم پناهگاه همه بی‌پناهان است.

وی با بیان تشکر از تمام خدمات ارائه شده به زائران و فعالیت شبانه‌روزی بخش‌ها و حوزه‌های مختلف خدماتی در شهرداری قم افزود: امسال ۱۱۰ موکب برای خدمت‌رسانی از ایران و کشورهای عراق و ترکیه در شهر قم برپا شد و مجوزهای لازم برای متقاضیان صادر شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در حال حاضر خدمت‌رسانی به زائران هنوز ادامه داشته و امیدواریم برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری برای پذیرایی از این حجم قابل‌توجه از زائران انجام شود.

وی با توصیف حال و هوای شهر قم شبیه اربعین گفت: برای خدمت‌رسانی بیشتر با حضور و مشارکت مردم به‌زودی جلسات گذاشته می‌شود تا بستر لازم برای سال آینده فراهم شود.

حجت‌الاسلام استقامت سپس به‌روز جهانی عصای سفید اشاره و بیان کرد: طبق آمارها در شهر قم ۳۰ هزار معلول حضور دارند که حدود ۲ هزار نفر آنان کم‌بینا و نابینا هستند.

وی خواستار بررسی اقدامات انجام شده در حوزه مناسب‌سازی شهر شد و تصریح کرد: باید اقدامات انجام شده در شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز تدابیر تکمیلی برای تسریع در این امر اندیشیده شود.

انتهای پیام/