خیابان‌های اصلی شهر با ماشین آلات مکانیزه نظافت شود
خیابان‌های اصلی شهر با ماشین آلات مکانیزه نظافت شود
طلایی با تأکید بر لزوم ارائه بیمه تکمیلی به نیروهای خدماتی و پاکبانان گفت: امروز شهر قم یکی از تمیزترین شهرهای کشور است و باید نظافت معابر و شریان‌های اصلی شهر توسط ماشین آلات مکانیزه انجام شود تا جان پاکبانان در معرض خطر نباشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی در صد و چهل و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، با اشاره به تعداد کارگران خدماتی شهرداری قم اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار کارگر در شهرداری قم در حال فعالیت هستند.
وی کارگران خدماتی و پاکبانان را سربازان خط مقدم نظافت شهر معرفی کرد و افزود: باید در حفظ جانان این افراد و تامین مالی آنها بیشترین تلاش و دغدغه را داشته باشیم.
وی خواستار نظافت معابر و شریان‌های اصلی شهر توسط ماشین الات مکانیزه شد و گفت: متاسفانه شاهد چندین مورد تصادف پاکبانان در خیابان‌های اصلی و پر تردد بوده ایم که نیاز است در پیمان جدید قید شود این معابر با ماشین الات مکانیزه نظافت شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در حال حاضر کارکنان و نیروهای خدماتی و همچنین پاکبانان بیمه تکمیلی ندارند که نیاز است در پیمان جدید به این مورد نیز توجه شده و لحاظ شود.
طلایی در پایان یادآور شد: امروز شهر قم یکی از تمیزترین شهرهای کشور است که این تمییزی و امتیاز را مدیون کار شبانه‌روزی این افراد هستیم و باید از نظر مالی و رفاهی تامین شوند.
انتهای پیام/