ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی شهرداری قم در نوروز ۱۴۰۴
ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی شهرداری قم در نوروز ۱۴۰۴
سبحانی با اشاره به ارزیابی خدمات ارائه‌شده به زائران و مسافران نوروزی اظهار داشت: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، شاهد ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در مقایسه با سال گذشته بودیم و شهرداری قم با بسیج تمامی امکانات خدمات نظافتی، ترافیکی و زیباسازی شهری را انجام داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت با ارزیابی خدمات ارائه‌شده به زائران و مسافران نوروزی اظهار داشت: امسال نیز مانند سنوات گذشته ستادهای نوروزی شهرداری قم در کنار سایر پایگاه‌های امدادرسان در تمام ورودی‌های شهر فعال بودند.

وی افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، شاهد ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در مقایسه با سال گذشته بودیم و شهرداری قم با بسیج تمامی امکانات خدمات نظافتی، ترافیکی و زیباسازی شهری را انجام داد.

عضو شورای اسلامی شهر قم از انجام بازدیدهای دوره‌ای از ستادهای نوروزی شهرداری، اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای و هلال‌احمر طی ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: در ایام نوروز هماهنگی‌های گسترده‌ای با اداره کل راهداری، هلال‌احمر و نیروی انتظامی انجام‌شده تا مدیریت ترافیک در ورودی‌های شهر و محورهای زائرپذیر به بهترین شکل ممکن انجام شود.

سبحانی ادامه داد: همچنین با تقویت نیروی‌های آتش‌نشانی در اماکن پرتردد و استقرار اکیپ‌های امداد و نجات در بوستان‌ها تلاش شده ایمنی شهر نیز به بهترین نحو مدیریت‌شده و خوشبختانه شاهد حادثه‌ای در سطح شهر نبودیم.

وی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امسال باوجود تداخل مناسبتی که در روزهای ابتدای سال با ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع) داشتیم اما پس مراسم عزاداری‌ها، شهر خود را با ایام نوروز و بهار هماهنگ کرد و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی خوبی در بوستان‌ها اجرا شد.

عضو شورای شهر قم در پایان با تأکید بر ارزیابی خدمات ارائه‌شده و برنامه‌ریزی برای مناسبت های بعدی تصریح کرد: باید پس از پایان سفرهای نوروزی ارزیابی خدمات ارائه‌شده در تمام سازمان‌های خدمات رسان انجام شود تا بتوانیم هرسال خدمات مطلوب‌تری را به مسافران ارائه دهیم.