سکوت و مواضع برخی خواص قم در حوادث اخیر شهر مقدس قم قابل قبول نیست
سکوت و مواضع برخی خواص قم در حوادث اخیر شهر مقدس قم قابل قبول نیست
مسگری با انتقاد از سکوت و مواضع برخی خواص قم در حوادث اخیر شهر مقدس قم، اظهار داشت: این افراد در این اغتشاشات رویه قابل قبولی را دنبال نکردند، خسارت‌های زیادی به اموال عمومی و تجهیزات شهری قم وارد شد و متاسفانه توهین های زیادی به نیروهای خدوم و ایثارگر فراجا صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس محمود مسگری در پنجاه و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور، اظهار داشت: پلیس در اغتشاشات اخیر بسیار مظلوم واقع شد و توهین‌های زیادی به نیروهای امنیت کشور صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی در بروز چنین شرایطی باید تقویت شود، افزود: در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر خسارت‌های زیادی به اموال عمومی و تجهیزات شهری قم وارد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: برای کاهش آسیب به زیرساخت و تجهیزات شهری لازم است تا دوره‌های آموزشی توسط نیروی انتظامی برای نیروهای خدمات شهری برگزار شود.

مسگری با انتقاد از سکوت و مواضع برخی خواص قم در حوادث اخیر، یادآور شد: این افراد در این اتفاقات رویه قابل قبولی را دنبال نکردند.