نمایش «فصل شیدایی» یک رزمایش موفق فرهنگی است
نمایش «فصل شیدایی» یک رزمایش موفق فرهنگی است
مهندس آمره عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم با بیان این‌که نمایش «فصل شیدایی» یک رزمایش موفق فرهنگی است، گفت: این نمایش مملو از مفاهیم ارزشی و انقلابی است و شیوه اجرای آن یک شیوه بدیع است که توانسته در شهر مقدس قم مخاطب بالایی جذاب کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس معصومه آمره  در حاشیه اجرای نمایش «فصل شیدایی» اظهار کرد: خصوصیتی که این نمایش را متفاوت می سازد، به روز کار کردن از نظر تکنیک و مفاهیم است؛ نمایش فصل شیدایی یک رزمایش موفق فرهنگی است و تماشاگر ارتباط خیلی خوبی با آن برقرار می‌کند  این نمایش مملو از مفاهیم ارزشی و انقلابی است و شیوه اجرای آن یک شیوه بدیع است که توانسته در شهر مقدس قم مخاطب بالایی جذاب کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم افزود: خوشبختانه این اثر در زمان و فصل مناسبی در شهر قم به نمایش درآمده است و استقبال مردم قم از این نمایش یک اتفاق بی‌نظیر است.

وی با اشاره به نیازسنجی مخاطب در ایجاد مفهوم و خلق اثر متناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی اظهار کرد: استقبال گسترده مردمی از نمایش «فصل شیدایی» نشان می‌دهد که مردم به برنامه‌های خوب و پرجاذبه معنوی، علاقمند هستند و اکنون شاهد هستیم که مردم با تماشای این نمایش به معنای واقعی کلمه لذت می‌برند.

آمره ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم که از همه دست‌اندرکاران این نمایش فاخر تشکر کنم و بابت این زحمات شبانه‌روزی به آن‌ها خسته نباشید عرض می‌کنم. از شهروندانی که امکان آمدن به نمایش را دارند دعوت می‌کنم حتما به تماشای این نمایش بنشینند.

بیست‌و‌یکمین فصل از نمایش میدانی «فصل شیدایی» با روایت وقایع مختلف از جمله خلقت انسان، نشانه‌های ظهور، ورود حضرت معصومه(س) به قم و رشادت‌های شهید زین‌الدین تا ۲۶ مهرماه هر شب در شهر مقدس قم اجرا می‌شود.