شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳ | Saturday, 23 November , 2024
  • خط B مترو حق مردم پردیسان است 27 آبان 1403

    عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم:
    خط B مترو حق مردم پردیسان است

    طلایی خواستار ابطال مصوبه شورای عالی ترافیک در خصوص لغو امتیاز خط B مترو قم شد و گفت: با الحاق سایت‌های جدید مسکن ملی به پردیسان مونوریل امکان جابه‌جایی این حجم از مسافر در این مسیر را نخواهد داشت و تحقق اجرایی شدن خط B مترو حق مردم پردیسان است.

توافق و تعامل بین مدیریت شهری و مدیریت استان تکمیل پروژه‌ها را تسریع می‌کند 26 آبان 1403

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل عمومی شورای اسلامی شهر قم: توافق و تعامل بین مدیریت شهری و مدیریت استان تکمیل پروژه‌ها را تسریع می‌کند

انعقاد قرارداد ۹۹۰ میلیارد ریالی برای تکمیل شهربازی «معارفی» قم 24 آبان 1403

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل عمومی شورای اسلامی شهر قم: انعقاد قرارداد ۹۹۰ میلیارد ریالی برای تکمیل شهربازی «معارفی» قم

کاهش گره‌های ترافیکی شهر نیازمند افزایش نظارت تصویری و انضباط در ترددهاست 10 آبان 1403

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل عمومی شورای اسلامی شهر قم: کاهش گره‌های ترافیکی شهر نیازمند افزایش نظارت تصویری و انضباط در ترددهاست

بلوار پیامبر اعظم با تایید شورای عالی شهرسازی احداث شده است 28 خرداد 1398
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری :

بلوار پیامبر اعظم با تایید شورای عالی شهرسازی احداث شده است

مهندس امراللهی عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: تمام ابعاد طرح بلوار پیامبر اعظم در طرح جامع شهر قم مصوب سال 86 عینا رعایت شده و اندازه و مقیاسش در شورای عالی معماری و شهرسازی مورد تایید قرار گرفته است.

بسیاری از طرح‌های اوراق مشارکتی پروژه‌های قم توجیه اقتصادی ندارند 12 خرداد 1398
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای اسلامی شهر قم:

بسیاری از طرح‌های اوراق مشارکتی پروژه‌های قم توجیه اقتصادی ندارند

امراللهی با انتقاد از نبود توجیه اقتصادی برای استفاده از اوراق در بسیاری از پروژه‌های شهری گفت: اگر به توجیه‌پذیری این طرح‌ها توجه نشود شهر زیر بار بدهکاری می‌رود و در دوره‌های بعدی، مدیریت شهری قطعاً با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

مدیریت شهری به معنای نقش آفرینی در تمام ارگان شهری نیست 17 اردیبهشت 1398
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم:

مدیریت شهری به معنای نقش آفرینی در تمام ارگان شهری نیست

امرالهی گفت: مدیریت واحد شهری به معنای ورود به اختیارات دستگاه های مختلف نیست چرا که ساماندهی امور کودکان به طور مستقیم توسط قانون به سازمان بهزیستی واگذار شده است و شهرداری نباید در این زمینه ورود کند.

نیاز مسجد مقدس جمکران به پارکینگ دائمی جدی است 02 اردیبهشت 1398
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای اسلامی شهر قم:

نیاز مسجد مقدس جمکران به پارکینگ دائمی جدی است

امراللهی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم، گفت: تا زمانی که مشکل پارکینگ در مسجد مقدس جمکران نشود برای همیشه مشکلات ترافیکی و کمبود پارکینگ گریبان گیر مسجد مقدس جمکران به‌ویژه در اعیاد مذهبی و ملی خواهد بود.

هزینه های جاری خودرو بسیار بالا بوده و افزایش نرخ کرایه گریزناپذیر است 27 فروردین 1398
عضو شورای اسلامی شهر قم:

هزینه های جاری خودرو بسیار بالا بوده و افزایش نرخ کرایه گریزناپذیر است

محرری گفت: هزینه های جاری خودرو بسیار بالا بوده و افزایش نرخ کرایه گریزناپذیر است، از طرفی اثر روانی این افزایش نرخ در جامعه ملموس خواهد بود و در نهایت افزایش ها به صورت حداقلی انجام خواهد شد.

راه آهن قم همکاری لازم را در مقابل توسعه شهری ندارد 27 فروردین 1398
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای اسلامی شهر قم:

راه آهن قم همکاری لازم را در مقابل توسعه شهری ندارد

روح‌الله امراللهی با اشاره به خط آهن محدوده بعد از مصلی که کاربردی در حال حاضر ندارد، اظهار داشت: این خط هیچ جایگاه حمل‌ونقلی نداشته و از محدوده کلی راه‌آهن کشور نیز خارج‌شده اما راه‌آهن قم در این زمینه همکاری‌های لازم را در آزادسازی اراضی شهرداری ندارد.