پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت مادر شهید حسن موحدی
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت مادر شهید حسن موحدی
مرحومه حاجی ملااحمدی، با اعتقاد راسخ به آموزه‌های متعالی اسلام و ارادت خالصانه به بانوی خود حضرت فاطمه زهرا (س) در دامان پاک و پرمهرش فرزندانی را پرورش داد که برای سربلندی میهن و عظمت اسلام در صحنه‌های مختلف افتخارآفرین شدند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی درگذشت مادر شهید حسن موحدی و جانبازان حسین و محسن موحدی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مؤمنه و فداکار، حاجیه‌خانم فخری حاجی ملااحمدی مادر بزرگوار شهید حسن موحدی و جانبازان سرافراز حسین و محسن موحدی موجب تأمل و تأثر فراوان شد.
بی تردید تلاش‌های فاطمی آن بانوی شریفه و صالحه در تربیت فرزندان مجاهد و ایثارگرش که رشادت ها و جانبازی های ایشان در معارک جبهه حق علیه باطل، همواره موجب فخر و مباهات همگانی گردید، توشه‌ای بس ارزنده است که در سرای باقی، با رحمت واسعه حضرت احدیت، متجلی است.
شورای اسلامی شهر مقدس قم با نهایت تأسف و تأثر درگذشت این بانوی مؤمنه را به بیت معزز ایشان صمیمانه تسلیت و تهنیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و هم‌نشینی برخوان کریمانه حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا(س) و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم
۱۴۰۲/۰۶/۳۰