خودباوری؛ بزرگترین دستاورد دفاع مقدس برای ملت ایران است
خودباوری؛ بزرگترین دستاورد دفاع مقدس برای ملت ایران است
سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است، زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره حماسه سازان ایام دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

«دفاع مقدّس» یادآور روزهای رشادت‌، ایثار و از خودگذشتگی بزرگ‌مردانی است که با تأسی از نهضت عاشورا، جان عزیز خویش را در طبق اخلاص نهاده و با نثار خون مطهر خود، به بالاترین مقصد کمال انسانی نائل آمدند و عزّت و افتخار امروز ملّت ایران را در عرصه جهانی رقم زدند.

امروز تاریخ به خوبی گواهی می‌دهد که به برکت حماسه جانفشانی‌های مردان میدان و عمل، تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایران اسلامی در اوج و بلندای عزت و اقتدار قرار دارد و پرچم مقدس ایران اسلامی بر بلندترین قله‌های مجد و عظمت در اهتزاز است.

بی تردید بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است که در سایه رشادت‌ها، فداکاری ها و از خودگذشتگی های آزادمردان و شیرزنان پیرو مکتب عاشورا با پیروی و الگوپذیری از نهضت سرخ عاشورا بر تمام زیاده خواهی ها و یاوه گویی های ابر قدرت ها خط بطلان کشیده است.

شورای اسلامی شهرمقدس قم، ضمن ادای احترام به سرو قامتان به خون خفته دفاع در برابر دشمن زبون، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را که نماد جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی، خاصه مردم شریف شهر مقدس قم تبریک می گوید و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نماید.

 

شورای اسلامی شهر مقدس قم

۳۱ شهریور ۱۴۰۲