تقدیر شورای اسلامی شهر قم از تلاش‌های مدیریت عالی استان در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان
تقدیر شورای اسلامی شهر قم از تلاش‌های مدیریت عالی استان در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان
شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی از خدمات مجاهدانه استاندار محترم، معاونین و مدیران محترم استانداری، تلاش های بی وقفه و مخلصانه خادمان شهر در مدیریت شهری و مشارکت فعال تولیت محترم مسجد مقدس جمکران و سایر دستگاه ها و نهادهای انتظامی، امنیتی، قضایی، امدادی و خدماتی در برگزاری شایسته جشن های نیمه شعبان تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، شورای اسلامی شهر قم با صدور پیامی از تلاش های ایثارگرایانه مدیریت عالی استان در خلق رویداد بزرگ نیمه شعبان تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سید محمد آقامیری

استاندار محترم استان قم

با عرض سلام و تحیت؛

شعبان‌المعظم، ماه درخشش اعیاد بزرگ اسلامی است و جان و دل مسلمانان در این ماه به موالید خجسته آن منور می شود و نیمه شعبان، روز میلاد ابر مردی از سلاله پیامبر(ص) است که با حضورش خوبی‌ها را معنا می‌بخشد و طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید.

مراسم و محافل جشن و سرور نیمه شعبان باید همگان را به سوی عوالم قرب و کمال معنوی سوق دهد و بدون شک ظهور آن حضرت و تعجیل در امر فرج آن یگانه خلیفه الهی و خلف یکتای همه‌ی انبیاء مرسلین و ائمه طاهرین، نجات همگان را از جهالت و ضلالت و گمراهی بدنبال خواهد داشت.

       با الطاف خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، مراسم باشکوه جشن های نمیه شعبان با هماهنگی و مدیریت حضرتعالی و همت و تلاش بی وقفه و مخلصانه همکاران محترم مدیریت شهری و مشارکت فعال تولیت محترم مسجد مقدس جمکران و سایر دستگاه ها و نهادهای انتظامی، امنیتی، قضایی، امدادی و خدماتی به شکل مناسب و منسجم برگزار و افتخاری مجدد برای خادمین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان میزبانان زائرین آن حضرت به یادگار گذاشت.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر قم مراتب تشکر و سپاس خود را خدمت آن سرور ارجمند و معاونین و مدیران محترم استانداری و دستگاه های ذی ربط اعلام داشته و توفیق عزت و سربلندی همه دلباختگان حضرت مهدی موعود(عج) را از خداوند متعال خواستارم.

محسن محرری

ریاست شورای اسلامی شهر مقدس قم

هفتم اسفند ۱۴۰۲