پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت روز کارگر
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت روز کارگر
نامگذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری با نام "جهش تولید با مشارکت مردم" ، نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه ایران اسلامی نمایان می کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق در می‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور کمر همت ببندند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به تمام کارگران و تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خصوص کارگران خدوم شهرداری قم تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد (مقام معظم رهبری)

یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز کارگـر، فرصت مناسبــی برای قدردانی از زنان و مردان بی‌ادعایی است که خالصانه برای اعتلای نام ایران اسلامی تلاش می‌نمایند، بی‌تردید، پیشرفت و سازندگی ایران اسلامی مدیون همت و تلاش خالصانه کارگران شریف و خدومی است که با اهتمام و مجاهدت‌های نستوه خود موجبات رونق و بالندگی کشور بوده‌اند.

نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری با نام “جهش تولید با مشارکت مردم” ، نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه ایران اسلامی نمایان می کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق در می‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور کمر همت ببندند.

شورای اسلامی شهر قم ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، این روز را به همه کارگران عزیز و پرتلاش به ویژه کارگران خدوم شهرداری قم تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان، سلامتی و سربلندی بیش از پیش همه مجاهدان جبهه کار و تلاش را مسئلت می‌نماید.

۱۴۰۳/۰۲/۱۲