جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ | Friday, 18 October , 2024
پ
  • شناسه : 1490
  • 16 اسفند 1397 - 11:53
  • 1185 بازدید
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم

در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم
در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم
چلالی ابراز داشت: افزایش بهره‌وری از موضوعات مورد توجه شورا بوده و تلاش شده به‌رغم تورم موجود، کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داشته باشیم هر چند که این کاهش عوارض برنامه‌های شهرداری در سال آینده را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبداله جلالی با بیان اینکه در بخش پروژه‌های عمرانی، مجموعه پروژه‌های نیمه تمام در اولویت است افزود: توسعه فضاهای سبز نیز در بودجه سال ۹۸ شهرداری قم لحاظ شده و توجه به تملکات به خصوص در هسته مرکزی شهر مورد توجه قرار گرفته است و در خصوص حمل و نقل و ترافیک، توسعه ناوگان حمل و نقل و ایجاد پل‌های سه سطحه مدنظر است.

وی گفت: لایحه بودجه دارای توضیحات فنی و پیوست‌های لازم است که در کمیسیون‌های مختلف شورا با حضور کارشناسان شهرداری قم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز داشت: افزایش بهره‌وری از موضوعات مورد توجه شورا بوده و تلاش شده به‌رغم تورم موجود، کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داشته باشیم هر چند که این کاهش عوارض برنامه‌های شهرداری در سال آینده را تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و ورزشی نیز درصد خوبی از بودجه برای این امر اختصاص یافته است.

جلالی ادامه داد: شرایط فعلی به گونه‌ای است که ساخت و ساز مسکن که یکی از منابع درآمد شهرداری‌ها است کاهش یافته و این امر موجب کاهش درآمد شهرداری می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال ۹۸ انتظار بیشتری از محل اخذ کمک‌های دولتی داریم که امیدواریم عوارض سوخت در سال ۹۸ برای شهر قم اختصاص یابد.

برچسب ها

پیام تسلیت شورای اسلامی شهر قم در پی شهادت شهردار النبطیهٔ لبنان 26 مهر 1403

پیام تسلیت شورای اسلامی شهر قم در پی شهادت شهردار النبطیهٔ لبنان

آنچه در موشک‌باران مناطق مختلف لبنان توسط رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با قساوت و بی‌رحمی رخ می دهد در استمرار حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت است و بدون شک چنین اقدامات بزدلانه ای کوچکترین تاثیری بر تلاش نیروهای مقاومت و عزم ملت‌های آزاده جهان نخواهد داشت و بلکه انگیزه مبارزه با این رژیم جنایتکار و کودک‌کش را دوچندان خواهد کرد.

تعداد زائران و برنامه‌های حرم حضرت موسی مبرقع(ع) در سطح کشور بی نظیر است 26 مهر 1403
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم:

تعداد زائران و برنامه‌های حرم حضرت موسی مبرقع(ع) در سطح کشور بی نظیر است

امرالهی با تشریح برنامه های سالروز ارتحال فرزند بلافصل امام جواد(ع) حضرت موسی مبرقع(ع)، اظهار داشت: حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) از نظر تعداد زائران و همچنین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی رتبه نخست را در بین بقاع متبرکه کشور را دارد.

بسترهای لازم برای توانمندسازی نابینایان و کم‌بینایان در شهر ایجاد شود 24 مهر 1403
مسئول کانون نابینایان جلوه امید استان قم:

بسترهای لازم برای توانمندسازی نابینایان و کم‌بینایان در شهر ایجاد شود

حجت‌الاسلام دکتر رضوانی با تأکید بر تأمین زیرساخت‌های لازم برای توانمندسازی نابینایان و کم‌بینایان گفت: ما نیاز به ساختمانی برای گسترش خدمات توانمندسازی این افراد داریم و امیدواریم مدیریت شهری در این مسیر به ما کمک ویژه کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.