پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024
پ
  • شناسه : 1490
  • 16 اسفند 1397 - 11:53
  • 1080 بازدید
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم

در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم
در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم
چلالی ابراز داشت: افزایش بهره‌وری از موضوعات مورد توجه شورا بوده و تلاش شده به‌رغم تورم موجود، کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داشته باشیم هر چند که این کاهش عوارض برنامه‌های شهرداری در سال آینده را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبداله جلالی با بیان اینکه در بخش پروژه‌های عمرانی، مجموعه پروژه‌های نیمه تمام در اولویت است افزود: توسعه فضاهای سبز نیز در بودجه سال ۹۸ شهرداری قم لحاظ شده و توجه به تملکات به خصوص در هسته مرکزی شهر مورد توجه قرار گرفته است و در خصوص حمل و نقل و ترافیک، توسعه ناوگان حمل و نقل و ایجاد پل‌های سه سطحه مدنظر است.

وی گفت: لایحه بودجه دارای توضیحات فنی و پیوست‌های لازم است که در کمیسیون‌های مختلف شورا با حضور کارشناسان شهرداری قم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز داشت: افزایش بهره‌وری از موضوعات مورد توجه شورا بوده و تلاش شده به‌رغم تورم موجود، کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داشته باشیم هر چند که این کاهش عوارض برنامه‌های شهرداری در سال آینده را تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و ورزشی نیز درصد خوبی از بودجه برای این امر اختصاص یافته است.

جلالی ادامه داد: شرایط فعلی به گونه‌ای است که ساخت و ساز مسکن که یکی از منابع درآمد شهرداری‌ها است کاهش یافته و این امر موجب کاهش درآمد شهرداری می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال ۹۸ انتظار بیشتری از محل اخذ کمک‌های دولتی داریم که امیدواریم عوارض سوخت در سال ۹۸ برای شهر قم اختصاص یابد.

برچسب ها

اختصاص ده هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار در سال ۱۴۰۳

عضو کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری: اختصاص ده هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار در سال ۱۴۰۳

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور هزار ورزشکار از سراسر کشور در قم

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم خبر داد: برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور هزار ورزشکار از سراسر کشور در قم

اختصاص ده هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار در سال ۱۴۰۳ 03 اردیبهشت 1403
عضو کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری:

اختصاص ده هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار در سال ۱۴۰۳

طلایی با تأکید بر توسعه محلات کم برخوردار و رعایت عدالت و توازن در اجرای پروژه‌های عمرانی در همه مناطق و محلات گفت: اختصاص بودجه به محلات بر اساس نیازسنجی و مطالعات جامع بوده و تلاش کردیم با اختصاص ده هزار میلیارد ریال بودجه به این محلات فاصله توسعه‌ای بین محلات را کم کنیم.

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور هزار ورزشکار از سراسر کشور در قم 03 اردیبهشت 1403
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم خبر داد:

برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور هزار ورزشکار از سراسر کشور در قم

نیازمند با تأکید بر برگزاری باشکوه جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور هزار ورزشکار از سراسر کشور در قم هم‌زمان با آغاز دهه کرامت اظهار امیدواری کرد: اجرای برنامه پیاده‌روی توسط نخبگان حوزه ورزش هم‌زمان با میلاد حضرت معصومه(س) آغازی مجدد بر اجرای ورزش همگانی در شهر قم باشد.

پیگیری مستمر شورای اسلامی شهر قم برای تسریع در پروژه های شهری 03 اردیبهشت 1403
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

پیگیری مستمر شورای اسلامی شهر قم برای تسریع در پروژه های شهری

محرری با اشاره به پیگیری مستمر شورای شهر قم برای تسریع در پروژه های شهری، گفت: بسیاری از پروژه های شاخص شهرداری در چند ساله اخیر با یاری خدای متعال به بهره برداری رسیده است و شورای اسلامی شهر پیگیر این مهم است که پروژه های نیمه تمام به زودی در دسترس مردم قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.