پیام شورای اسلامی شهر قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و فرارسیدن دهه مبارک کرامت
پیام شورای اسلامی شهر قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و فرارسیدن دهه مبارک کرامت
دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهرمقدس قم با صدور پیامی میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و فرا رسیدن دهه مبارک کرامت را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

دهه نورانی کرامت روزهای پربرکتی است که مومنان می توانند مشق کرامت بکنند. دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده که آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهاالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد،یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.
و همزمان با همین روزهای خجسته و نورانی جای سپاس و شکرگذاری دارد که پس از گذشت نزدیک به ۴ سال فعالیت خادمان شما در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و ۵ سال از حضور تیم جدید مدیریت شهری ، سیمای شهرکریمه اهل بیت(س) قابل قیاس با سال های گذشته نیست.
اعضای شورای اسلامی شهرمقدس قم ضمن عرض تبریک این روزهای نورانی باردیگر متعهد می شوند تمام توان خود را برای خدمت به مجاوران و زائران عش آل محمد(ص) بکار برند و جهت کسب رضایت مردم شریف قم که رضایت بانوی کرامت و خشنودی خدای رحمان را در پی دارد تمام توان خود را بکار گیرند.
شورای سالامی شهر مقدس قم