شهید سلیمانی؛ شهید زنده و قهرمان ملت ایران و امت اسلام است
شهید سلیمانی؛ شهید زنده و قهرمان ملت ایران و امت اسلام است
شهادت سردارسلیمانی یک حادثه‌ی تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن؛ و شهید سلیمانی هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته‌ی اساسی است.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، به مناسبت اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار سرافراز لشگر اسلام ، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، شورای اسلامی شهر قم با صدور پیامی این روز را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.
یکسال از شهادت امیر دلها، سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، که جبهه بزرگ مقاومت و مردم رشید و شهید پرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود، گذشت.
همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شهادت سردارسلیمانی یک حادثه‌ی تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن؛ و (شهید سلیمانی)، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته‌ی اساسی است.
تردیدی نیست که حضور نامشروع و نامبارک جبهه شیطانی استکبار در منطقه، همچنان مورد نفرت ملت‌های منطقه است و روز به روز تاریخ نابودی رژیم منفور صهیونیستی که طراح قریب به اتفاق توطئه های شوم علیه ملت های مقاوم منطقه است نزدیک تر و شکست حامیان ذلیل او قریب الوقوع تر خواهد بود.
شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن گرامیداشت ایام دهه بصیرت ، اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار سرافراز لشگر اسلام ، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ، توسط نیروهای جنایتکار آمریکا را به محضر مبارک حضرت صاحب الزمان روحی و اروحنا له الفدا (عج) مقام معظم رهبری و ‌تمامی دوستداران آن شهید والامقام و تمامی انسان‌هایی که دل درگرو آزادگی و ظلم‌ستیزی دارند، تسلیت عرض نموده و از درگاه حق تعالی مسألت دارد که ما را در حفظ امانت گرانقدر آن شهید و ادامه راه پاکش یاری نماید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم