تلاش دشمن برای ضربه به اقتدار کشور از طریق فضای مجازی/ ضرورت تقویت بعد رسانه‌ای و عملیات روانی پلیس
تلاش دشمن برای ضربه به اقتدار کشور از طریق فضای مجازی/ ضرورت تقویت بعد رسانه‌ای و عملیات روانی پلیس
دکتر ملایی اظهار داشت: فضای مجازی در نیروی انتظامی باید قدرتمندتر شود و عملیات روانی در سطح کلان تقویت و از تکنیک‌های متداول رسانه‌ای در مسیر صحیح آن برای تبیین این باورها منطبق با ذائقه این نسل بهره برده شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در پنجاه و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: ایران اسلامی در جنگ روانی و ترکیبی قرار دارد.
وی استفاده ابزاری و سوءاستفاده دشمنان از فضای مجازی را موردتوجه قرار داد و گفت: دشمنان با استفاده از این فضا تلاش کرده اند تا اقتدار ملی را در هم بکوبند.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، ادامه داد: دشمنان در قالب این جنگ روانی، اطلاعاتی را با هدف انحراف از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و هویت‌بخش منعکس می‌کند.
وی اضافه کرد: در چنین شرایطی لازم است تا با تولیدات رسانه‌ای جذاب، منطبق با واقع و سازگاری با زبان نسل جدید؛ ضمن نهادینه‌سازی ارزش‌ها و باورهای دینی به هجمه‌های دشمنان در تکنیک اغوا و اقناع پاسخ دهیم.
ملایی یادآور شد: توجه به فضای مجازی در نیروی انتظامی باید قدرتمندتر شود و عملیات روانی در سطح کلان تقویت و از تکنیک‌های متداول رسانه‌ای در مسیر صحیح آن برای تبیین این باورها منطبق با ذائقه این نسل بهره برده شود.