نقش پرستاری در درمان بیماری بی بدیل است
نقش پرستاری در درمان بیماری بی بدیل است
عبداله جلالی در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان شهدا به مناسبت روز پرستار گفت: نقش پرستاری در بهبود ودرمان بیمار نقشی بی بدیل و ماندگار است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، در بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) و تبریک روز پرستار عبداله جلالی گفت: یکی از ماندگارترین خاطره بیمار در فرایند درمان خود نحوه رسیدگی و برخورد پرستاری است که تا پایان عمر آن را در ذهن خود دارد.

رییس شورای شهر در ادامه اظهار داشت:رضایتمندی بیماران مراجعه کننده در این مرکز نشان از انجام مناسب خدمات و برخورد شایسته با مراجعین است که این موضوع به خدمات پرستاری وابستگی بسیار بالایی دارد.

دکتر داود علی محمدی مدیر درمان استان قم نیز ضمن تبریک روز پرستار به همکاران اظهار داشت: افتخار مهم حرفه پرستاری این است که روز پرستار ، متبرک به سالروز ولادت حضرت زینب (س) بزرگ بانوی کربلا می باشد که پرستاران می توانند با الگو گیری از شخصیت برجسته و ممتاز ایشان به جایگاه معنوی و شایستگی اجتماعی مطلوبی در خدمت به مردم بدست آورند.

لازم به ذکر است رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم با حضور در بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) با اهداء شاخه گل از زحمات پرستاران قدردانی نمودند.