شوراها باید در تصویب برنامه هفتم توسعه کشور نقش پررنگی ایفا کنند
شوراها باید در تصویب برنامه هفتم توسعه کشور نقش پررنگی ایفا کنند
نباتی نژاد با تأکید حضور اعضای شوراها درروند تصویب برنامه هفتم توسعه کشور، گفت: باید دو نهاد مجلس و شوراهای شهرها در کنار هم قرار گیرند تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مصطفی نباتی نژاد در بازدید از پروژه‌های عمرانی و دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر قم همبستگی اعضای شورای اسلامی شهرها را با نمایندگان مجلس لازم خواند و اظهار داشت: برای گرفتن تصمیمات کلان و کارآمد در کشور این دو نهاد باید در کنار هم قرار گیرند.


وی تشکیل جلسات مشترک با نمایندگان مجلس را مطرح کرد و افزود: متأسفانه هنوز بعضی از نمایندگان مجلس شورای شهرها را در کنار خود نمی‌بینند و باید این دو نهاد در کنار هم قرار گیرند تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برنامه هفتم توسعه در مجلس در حال بررسی است و لازم است نماینده‌ای از شوراها نیز در فرایند تصمیم‌گیری‌ها کلان حضورداشته باشد تا برنامه هفتم توسعه به نفع مدیریت شهری تصویب شود.


وی در پایان تأکید کرد: باید روسای شوراها با اعضای مؤثر در تصویب برنامه هفتم توسعه جلسه مشترک برگزار کنند تا بتوانیم اقدامی مؤثر در این حوزه انجام دهیم.
انتهای پیام/ر