لزوم نصب سایه‌بان در مسیرهای منتهی به حرم مطهر
لزوم نصب سایه‌بان در مسیرهای منتهی به حرم مطهر
محرری از نصب تعدادی سایه‌بان در میدان آستانه خبر داد و گفت: شهرداری امسال در میدان آستانه به صورت محدود تعدادی سایه‌بان‌هایی برای رفاه حال شهروندان نصب‌کرده که کار خوب و به‌جایی بوده که با توجه به‌قرار گرفتن ماه محرم و صفر در تابستان نصب سایه‌بان در تمام‌مسیرهای منتهی به حرم مطهر باید اجرا شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در بازدید از ستاد مرکزی پشتیبانی از هئیات مذهبی شهرداری قم اظهار داشت: امسال شهرداری قم با مجوز شورای شهر سطح کمک‌های خود را از مساجد و هئیات مذهبی افزایش داده است.
وی برنامه‌های شهرداری قم را در پیرامون حرم مطهر موردتوجه قرارداد و افزود: ساماندهی مسیر دستجات و هیئات مذهبی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر به‌خوبی انجام‌شده و شاهد تردد بدون مانع دستجات عزاداری در این مسیر هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر از نصب تعداد محدودی سایه‌بان در میدان آستانه خبر داد و گفت: شهرداری امسال در میدان آستانه تعداد محدودی سایه‌بان‌هایی برای رفاه حال شهروندان نصب‌کرده که کار خوب و به‌جایی بوده است و شورا آمادگی حمایت از شهرداری برای نصب تعداد بیشتری از این سایه‌بان‌ها را دارد.
وی از شهرداری قم درخواست کرد با توجه به‌قرار گرفتن ماه محرم و صفر در تابستان نصب سایه‌بان در تمام‌مسیرهای منتهی به حرم مطهر اجرا شود و گفت: نصب سایه‌بان‌ها باید در تمام میدان امام خمینی(ره) اجرایی شود تا مردم دچار گرمازدگی نشوند.
محرری تأکید کرد: این سایه‌بان‌ها می‌تواند در تمام مراسم‌های ملی و مذهبی و در تمام ماه‌ها سال مورداستفاده قرارگرفته و شهروندان از آن بهره‌مند شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان یادآور شد: شهرداری قم سال جاری علاوه بر دستورالعمل معمول در کمک به مساجد و هیئات مذهبی با مجوز شورای اسلامی شهر قم از بودجه و اعتبارات فرهنگی شهرداری نیز در حمایت از هیئات مذهبی و مساجد بهره برده است.
انتهای پیام/ر