شهر قم پایگاه جاماندگان اربعین در کشور شود
شهر قم پایگاه جاماندگان اربعین در کشور شود
طلایی با ابراز رضایت از خدمات شهرداری در ایام اربعین حسینی(ع) گفت: باید شهر قم بعد از شهر کربلا دومین مرکز تجمع مسلمانان باشد و تبدیل به پایگاه ملی جاماندگان اربعین در کشور شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی اقدامات شهرداری در ایام اربعین را مهم و تأثیرگذار دانست و افزود: هر اقدامی که شهرداری و مدیریت شهری در ایام اربعین انجام می‌دهد در معرفی درست فرهنگ و هویت شهری تأثیر دارد.
وی حضور میلیونی زائران در ایام اربعین در شهر قم را توفیقی برای شهر و شهروندان قمی دانست و افزود: باید شهر قم بعد از شهر کربلا دومین مرکز تجمع مسلمانان باشد و تبدیل به پایگاه ملی جاماندگان اربعین در کشور شود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تأکید کرد: خدمت دلی مردم قم به زائران حسینی باید تبدیل به یک خاطر ملی در کشور شود و مانند ایام نیمه شعبان که قم مقصد گردشگری مذهبی در کشور است در ایام اربعین نیز مقصد زائران و عزاداران باشد.
وی با تشکر و قدردانی از پرسنل و کارکنان شهرداری در ایام اربعین تصریح کرد: هرسال شاهد افزایش کیفیت خدمات شهرداری و رضایت مردم و زائران هستیم و باید مردم را به مشارکت بیشتر تشویق کرده و شهرداری تنها پشتیبانی قوی از مردم داشته باشند.
طلایی در پایان از مواکب مردم و هیئت‌های مردمی نیز تشکر کرد و گفت: خدمات دلی مردم در مواکب و هیئت‌های مذهبی قابل‌تقدیر بوده و این اقدامات چهره فرهنگی شهر را در پذیرایی از زائران و مسافران دگرگون کرده بود.
انتهای پیام/