بلوار آیت‌الله بروجردی قم تسهیل کننده ترافیک بوده است
بلوار آیت‌الله بروجردی قم تسهیل کننده ترافیک بوده است
حسن بختیاری با اشاره به ویژگی های بلوار بروجردی قم اظهار داشت: برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از محور آیت‌الله بروجردی به طول ۱۰ کیلومتر بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، این بلوار امکان دسترسی به شهرک پردیسان را به‌شدت تسهیل داده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم ، حسن بختیاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تلاش شورای شهر قم ایجاد محور سبز در تمام طول بلوار آیت‌الله بروجردی است.

وی با انتقاد از راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه خلجستان قم افزود: در بخش خلجستان زون گردشگری خاصی دیده‌شده که استقرار صنایع صنعتی در آن با کارکرد این منطقه مغایرت دارد، استقرار واحدهای صنعتی در مناطق مختلف استان کارکرد گردشگری آن را با معضل و مشکل همراه کرده است.

نایب‌رئیس شورای شهر قم با بیان برخی از معایب استقرار واحدهای صنعتی در مناطق تعریف‌شده برای توسعه گردشگری ابراز کرد: منطقه خلجستان در حال حاضر در مسائل پایداری زیست‌محیطی وضعیت مناسبی داشته و از ظرفیت‌های گردشگری مناسبی نیز برخوردار است، امید می‌رود مسئولان با استقرار صنایع صنعتی در این منطقه مخالفت به عمل‌آورند.

بختیاری با اشاره به هزینه صرف شده برای راه‌اندازی بلوار آیت‌الله بروجردی قم گفت: برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از محور آیت‌الله بروجردی به طول ۱۰ کیلومتر بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، این بلوار امکان دسترسی به شهرک پردیسان را به‌شدت تسهیل داده است.

وی با اشاره به مخالفت شورای برنامه‌ریزی برای اجرای فضای سبز در طول ۱۰ کیلومتر از بلوار آیت‌الله بروجردی ادامه داد: برای گرفتن تصمیم نهایی درباره وضعیت بلوار آیت‌الله بروجردی و اجرای فضای سبز در طول ۱۰ کیلومتر از این محور مسئولان استان فرصتی ۳ ماه به شهرداری قم بدهند.