مادر شهید مفقودالاثر در شورای اسلامی شهر قم تقدیر شد
مادر شهید مفقودالاثر در شورای اسلامی شهر قم تقدیر شد
مادر شهید سید ابوالفضل شیخ زاده با اشاره به سجایایی اخلاقی شهید شیخ زاده اظهار داشت: سید ابوالفضل از همان سنین پایین کودکی به مسائل عبادی توجه داشت و خدمت به خانواده‌های رزمندگان و ولایت مداری جزو ویژگی‌های او بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقم، مادر شهید سید ابوالفضل شیخ زاده به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر با حضور در جلسه هشتادو چهارم شورای اسلامی شهر قم گفت: این شهید، از سه سالگی شروع به حفظ قرآن و در پنج سالگی در مسجد حضور فعال داشت. سید ابوالفضل از همان سنین پایین کودکی به مسائل عبادی توجه داشت و خدمت به خانواده‌های رزمندگان و ولایت مداری جزو ویژگی‌های او بود.

وی ادامه داد: شهید سید ابوالفضل حسینی شیخ زاده از ۱۴ سالگی با تغییر سن در شناسنامه به جبهه‌های جنگ شتافت، او همیشه بر پیروی از ولایت فقیه و وحدت تاکید می‌کرد.

مادر شهید سید ابوالفضل حسینی شیخ زاده خاطرنشان کرد: درخت اسلام همیشه به فداکاری و تقدیم خون نیاز دارد و علاوه بر فرزند شهیدم رضایت دارم که چهار فرزند دیگر در مسیر جهاد گام بردارند و به شهادت برسند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز دراین جلسه پاسداری از خون شهدا را وظیفه همه مسئولان و مردم دانست و گفت: مسئولان باید در راه خدمت به مردم ، پاسداری از خون شهدا و حفظ کرامت خانواده شهیدان کوشا باشند.

عبدالله جلالی ادامه داد: آرامش و امنیت کنونی کشور مدیون ایثارگری و جانفشانی شهداست و باید همه مسئولان با خدمت شبانه روزی به مردم دین بزرگی که شهدا به گردن ما دارند را ادا کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه تمام مسئولان کشور به مادران شهید مدیون هستند، گفت: خدمت به مردم باید در سرلوحه همه مسئولان استان باشد تا اندکی از دینی که شهدا به گردن ما دارند را ادا کنیم.

حسن مالکی نژاد، مادران شهدا به ویژه مادران شهید گمنام را الگوی زنان جامعه دانست و افزود: مادر شهید شیخ زاده، فرزند خود را تقدیم انقلاب کرد ۳۰ سال چشم انتظار پیکر فرزند شهیدش بود.

شهید شیخ زاده متولد ۱۳۴۷ در روستای سراجه قم بود. این شهید گرانقدر مبارزات خود را پیش از انقلاب اسلامی آغاز و با ۲۴ مرداد ۱۳۶۴ در عملیات عاشورای ۲ در منطقه عملیاتی چنگوله به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید گرانقدر پس از ۳۰ سال مفقودالاثری در سال ۱۳۹۴ به میهن اسلامی بازگردانده شد.