مردم از کم‌توجهی دولت‌ها به شوراها خسارت می‌بینند/ضرورت تبادل تجربیات بین شوراها
مردم از کم‌توجهی دولت‌ها به شوراها خسارت می‌بینند/ضرورت تبادل تجربیات بین شوراها
سیفی با اشاره به اینکه دولت‌ها بعضاً به شوراها کم‌توجهی دارند، گفت: بودجه‌های بسیار بزرگی توسط شوراها و شهرداری‌ها مدیریت می‌شود و این کم‌توجهی به خود دولت‌ها و در ادامه به مردم ضرر می‌رساند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عزیزاله سیفی در حاشیه هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد، اظهار کرد: هر فصل در این اجلاسیه ضمن بیان تجربیات، در خصوص مشکلات موجود میان شوراهای اسلامی شهر نیز بحث و گفت‌وگو می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یزد تجربیات خاصی در احیای بافت تاریخی خود دارد، مطرح کرد: همین تجربه موجب شده است که یونسکو بافت تاریخی یزد را به‌عنوان شهر میراثی جهان ثبت کند.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه می‌توانیم تجربیات استان یزد را در اختیار دیگران قرار دهیم، عنوان کرد: برخی از شوراها نیز در عرصه شهرسازی و برخی دیگر در عرصه فضای سبز عملکرد خوبی داشته‌اند و انتقال این تجربیات در بهبود روند خدمت‌رسانی به مردم بسیار مؤثر است.
وی با تأکید بر اینکه دولت‌ها بعضاً به شوراها کم‌توجهی دارند، خاطرنشان کرد: این کم‌توجهی به خود دولت‌ها و در ادامه به مردم ضرر می‌رساند.
سیفی با بیان اینکه بودجه‌های بسیار بزرگی توسط شوراها و شهرداری‌ها مدیریت می‌شود، تصریح کرد: این موضوع نیز دلیل دیگری بر اهمیت توجه دولت‌ها به شوراها است.
وی با اشاره به اینکه مردم با رأی مستقیم خود نمایندگان شورا را انتخاب می‌کنند، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی با نظام شورایی خود دموکراسی‌ترین کشور در دنیا است.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شهر فقط خیابان و معبر نیست، گفت: شهر یک مجموعه بزرگ و متشکل از اقدامات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … است.
انتهای پیام/