لزوم توجه دولت به شهرهای دورتر از مرکز/تلاش شورا توسعه شهرها را رقم می‌زند
لزوم توجه دولت به شهرهای دورتر از مرکز/تلاش شورا توسعه شهرها را رقم می‌زند
حجت‌الاسلام عبدالرزاق نژاد با تأکید بر توجه دولت به شهرهای دورتر از مرکز گفت: نباید شهرهایی که از مرکز دور هستند نادیده گرفته شوند و نیاز داریم این نگاه عدالت محور دولت به همه شهرها یکسان باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرزاق نژاد در حاشیه برگزاری هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی مرکز استان‌ها که به مدت دو روز در قم برگزار شد، برگزاری اجلاس را عامل توسعه شوراها دانست و اظهار داشت: مجمع به شوراهای کشور امید و انگیزه برای کار و استفاده از تجربیات سایر شهرها را می‌دهد.
وی افزود: شوراها از این تجربیات مطرح‌شده در مجمع به‌خوبی در شهرها استفاده می‌کنند، البته نحوه استفاده از آن به موقعیت و هویت شهرها بستگی دارد که چقدر عملیاتی شود، اما تلاش لازم انجام می‌شود تا توسعه شهری رقم بخورد.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند به مطالبه شوراها از دولت نیز اشاره کرد و گفت: ما از دولت پیگیری طرح‌ها و مطالبات شوراها را داریم تا به تقاضاهای شوراها اهتمام لازم را داشته و البته دولت کارهای خوبی انجام داده و ما نیز باید مطالبه بیشتری داشته باشیم و دولت نیز اعتبارات شهرداری‌ها را دیده و همه را به‌صورت عادلانه ببینند.
وی ادامه داد: نباید شهرهایی که از مرکز دور هستند نادیده گرفته شوند و نیاز داریم این نگاه عدالت محور دولت به همه شهرها یکسان باشد.
عبدالرزاق نژاد در پایان به رضایت مردم از شوراها اشاره کرد و گفت: درمجموع مردم از عملکرد شوراها راضی بوده و نمایندگان با مردم در ارتباط هستند و بر اساس نیاز مردم برنامه‌ریزی کرده و طرح اجرا می‌کنند.
انتهای پیام/