اتاق اندیشه‌ورز با حضور نخبگان دینی در اتاق اصناف تشکیل شود
اتاق اندیشه‌ورز با حضور نخبگان دینی در اتاق اصناف تشکیل شود
حجت‌الاسلام استقامت خواستار تشکیل اتاق اندیشه‌ورز با حضور نخبگان دینی شد و گفت: مشاغل پیرامون حرم باید متناسب بافرهنگ و هویت دینی و انقلابی این محدوده بوده و بر اساس این مجوزات لازم صادر شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در کمیسیون فرهنگی اجتماعی که باهدف ایجاد هم‌افزایی بین مدیریت شهری و اتاق اصناف و همچنین تقویت هویت انقلابی اسلامی ایرانی شهر مقدس قم و بررسی نقش اتاق اصناف در کاهش، کنترل و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی با نمایندگانی از اتاق اصناف، سپاه، اماکن و شهرداری تشکیل شد، اظهار داشت: متأسفانه امروز شاغلان در کسب‌وکار هیچ آگاهی نسبت به مسائل فقهی ندارند.
وی آسیب‌های فروشگاه‌های مجازی و زیرزمینی را موردبررسی قرارداد و بیان کرد: نیاز است نسبت به فروشگاه‌های مجازی و زیرزمین نظارت و رصد کافی داشته باشیم زیرا بخشی از آسیب‌های فرهنگی مربوط به این حوزه است.
عضو شورای اسلامی شهر قم خواستار تشکیل هیئت اندیشه‌ورز و اتاق فکر شد و تصریح کرد: هیئت اندیشه‌ورز و اتاق فکر باید با حضور نخبگان دینی، مدیریت شهری و اتاق اصناف تشکیل‌شده و مسائل باهم فکری و هم‌افزایی موردبررسی و نظارت قرار گیرد.
وی در پایان تأکید کرد: همچنین مشاغل پیرامون حرم نیز باید متناسب بافرهنگ و هویت دینی و انقلابی این محدوده بوده و بر اساس این مجوز لازم صادر شود.
انتهای پیام/