لزوم بازنگری در تعریف بعضی از مشاغل در درگاه مجوزهای دولت
لزوم بازنگری در تعریف بعضی از مشاغل در درگاه مجوزهای دولت
سعادتمند با اشاره به لزوم بازنگری در تعریف بعضی از مشاغل در درگاه مجوزهای دولت، گفت: باید درگاه مجوزهای دولت بازنگری شده و تعاریف بعضی از شغل‌ها کامل‌تر و جامع‌تر شود تا با سایر مشاغل تداخل نداشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ماشاالله سعادتمند در صدوبیست و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، پاداش خدمت صادقانه را شهادت دانست و اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی و شهید قاسم سلیمانی قهرمانان متولدین دهه ۸۰ و ۹۰ بوده و مرام شهدای دهه ۵۰ را به نسل جوان نشان دادند.
وی در ادامه خطاب به مدیرکل اقتصاد و دارای استان قم که مهمان شورای شهر قم بود گفت: باید درگاه مجوزهای دولت بازنگری شده و تعاریف بعضی از شغل‌ها کامل‌تر و جامع‌تر شود تا با سایر مشاغل تداخل نداشته باشد.
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در بخش مولدسازی نیز مشکلاتی وجود دارد این مشکلات در بخش آموزش‌وپرورش بیش از ارگان‌های دیگر است.
وی خواستار توجه به شرایط اقتصادی مردم شد و تأکید کرد: در تعیین مالیات‌ها باید مردم در نظر گرفته شود و عددها به‌گونه‌ای نباشد که باعث نارضایتی و فشار به مردم شود.
انتهای پیام/