اجرای پویش “راه ابراهیم” توسط مدیریت شهری در قم
اجرای پویش “راه ابراهیم” توسط مدیریت شهری در قم
حجت‌الاسلام استقامت خواستار اجرای پویش "راه ابراهیم" توسط مدیریت شهری در قم شد و گفت: بیست صفت بیان‌شده برای شهید آیت‌الله رئیسی توسط مقام معظم رهبری باید به‌عنوان شاخص‌های پویش، برای مردم تبیین شده و توسط مدیریت شهری عملیاتی گردد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صدوبیست و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم شهادت رئیس‌جمهور آیت‌الله رئیسی و هیات همراه وی تسلیت گفت و اظهار داشت: برگزاری جشنواره خدمت از قم بسیار کار مهم و بزرگ و به‌جایی خواهد بود.
وی خواستار راه‌اندازی پویش “راه ابراهیم” شد و افزود: مقام معظم رهبری در پیام تسلیت خود برای شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی ۲۰ صفت را مورد اشاره قرار دادند، این مهم در حالی است که رهبری در به کار بردن لغات و کلمات دقت ویژه‌ای دارند.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: این ۲۰ صفت باید به‌عنوان شاخص‌های پویش ” راه ابراهیم” به کار بده شود و برای مردم تبیین شود که مردم بدانند چرا رهبر معظم انقلاب این صفات را مورد توجه قرار داده اند.
وی نحوه اجرای پویش ” راه ابراهیم” را موردتوجه قرارداد و گفت: از روش‌هایی مانند برگزاری مسابقه، استفاده از فضای مجازی و حقیقی با محوریت اداره کل روابط عمومی شهرداری قم و سازمان های شهرداری در جهت تبیین این مهم مورد انتظار است.
انتهای پیام/