حضور میلیونی مردم قم در مراسم تشیع شهیدان خدمت، تجدید بیعت با نظام بود
حضور میلیونی مردم قم در مراسم تشیع شهیدان خدمت، تجدید بیعت با نظام بود
محرری حضور میلیونی مردم قم در مراسم تشیع شهدای خدمت را تجدید بیعت با نظام و آرمانهای امام راحل و رهبری دانست و گفت: مردم و علمای قم در سفر استانی رئیس جمهور شهید و همچنین مراسم تشییع، قدرشناس خدمات دولت خدمتگزار و مردمی بودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در یک‌صدوبیست و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، ضمن بیان تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی اظهار داشت: از مردم فهیم ایران و به‌خصوص شهر قم به خاطر حضور در مراسم تشیع این شهدای والامقام تشکر می‌کنیم.
وی از مدیریت شهری نیز برای برگزاری مراسم تشیع پیکر شهدای خدمت تشکر و قدردانی کرد و افزود: مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌صورت شایسته‌ای آماده‌شده بود و مراسم گرامیداشت این عزیزان از هفته گذشته در جای‌جای شهر قم برگزارشده و سازمان فرهنگی ورزشی، سازمان سیما و منظر، خدمات شهری و شهرداری مرکز از تمام مراسمات مردمی حمایت لازم را داشتند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم از حضور فرهیختگان و علما نیز در مراسم‌های یادبود شهدای خدمت قدردانی کرد و گفت: مردم انقلابی و شریف قم با حضور در مراسم تشیع شهدای خدمت از زحمات دولت سیزدهم قدردانی کرده و با آرمان‌های امام و شهدا و رهبری تجدید بیعت کردند.
وی در پایان به آغاز به کار دوازدهمین دوره مجلس نیز اشاره کرد و گفت: به منتخبان مردم قم تبریک دوباره گفته و از نمایندگان قبلی به‌خصوص دکتر امیرآبادی در جهت خدمات شایسته برای مردم قم قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
انتهای پیام/