از لزوم توجه به جذب سرمایه‌گذاران خارجی تا تأمین هزینه‌های جاری
از لزوم توجه به جذب سرمایه‌گذاران خارجی تا تأمین هزینه‌های جاری
دهناد با اشاره به توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری در شهر قم، گفت: هزینه نگهداری قم رشد تصاعدی دارد و برای پیشرفت و آبادانی شهر مقدس قم نیاز به درآمدهایی است که فشار عمومی ایجاد نکند، این مهم مستلزم آن است که از ظرفیت سرمایه‌گذاران ذیصلاح و توانمند داخلی و خارجی بهره ببریم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در صدوبیست و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: شهر قم در حوزه سرمایه‌گذاری مشکلات زیادی دارد.
وی به راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی در اداره کل اقتصاد و دارایی استان قم اشاره کرد و گفت: این مرکز می‌تواند با هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم همکاری خوبی داشته باشد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: نیاز به سازوکاری داریم که از این دو فرصت استفاده کرده و ارتباطی دائمی بین این دو مرکز برقرار کنیم.
وی خواستار حضور دائمی نمایندگانی از هر دو مرکز در جلسات شد و تصریح کرد: هزینه نگهداری قم رشد تصاعدی دارد و برای پیشرفت و آبادانی شهر نیاز به درآمدهایی که فشار عمومی ایجاد نکند هستیم و باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران ذیصلاح و توانمند داخلی و خارجی بهره ببریم.
انتهای پیام/