ثبت بیش از نیم‌قرن حمایت مردم شریف قم از انقلاب و نظام در تاریخ
ثبت بیش از نیم‌قرن حمایت مردم شریف قم از انقلاب و نظام در تاریخ
محرری با تأکید بر حمایت و التزام بیش از نیم‌قرن مردم قم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گفت: مردم قم بیش از یک دهه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت و روشنگری از دیدگاه و مکتب امام خمینی (ره) حمایت کرده و زمینه آگاهی مردم ایران را فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، محسن محرری رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در حاشیه راهپیمایی ۱۵ خرداد، آگاهی و بصیرت مردم قم را در طول تاریخ موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: مردم شریف قم در طول تاریخ اسلام همیشه از حق و حقیقت پیروی کرده و حامی اسلام و امام شیعه و فرزندان آن‌ها بوده است.
وی حمایت و پشتیبانی مردم قم را در طول تاریخ انقلاب نیز موردتوجه قرارداد و افزود: مردم قم بیش از یک دهه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با بصیرت و روشنگری از دیدگاه و مکتب امام خمینی (ره) حمایت کرده و زمینه آگاهی مردم ایران را فراهم کردند.


رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: این‌که شهر قم ام القرای مکتب تشیع و مادر انقلاب است از همین بصیرت مردم قم ناشی شده و باگذشت نیم‌قرن از قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ هنوز مانند روز اول از انقلاب، اسلام و ولایت‌فقیه حمایت می‌کنند.
وی در پایان تأکید کرد: دشمن نمی‌تواند با هیچ حربه‌ای مردم را از حمایت از انقلاب بازدارد و خون شهیدان آبیاری کنند درخت و آرمان‌های انقلاب بوده و شهادت آیت‌الله رئیسی نیز بر تثبیت و قدرت انقلاب اسلامی افزود و به‌زودی شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق رأی خواهیم بود.
انتهای پیام/