تلاش مدیریت شهری در برگزاری انتخابات پرشور در قم
تلاش مدیریت شهری در برگزاری انتخابات پرشور در قم
محرری با تاکید بر مشارکت حداکثری، وحدت و انسجام ملی با مد نظر گرفتن سخنان رهبری در برگزاری انتخاب پرشور گفت: شهرداری تمام توان خود را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مانند قبل انجام خواهد داد و امیدواریم انتخاباتی دشمن‌کورکن در سراسر کشور برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در صدوبیست و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، به بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: اگر ما در هر موضوعی سخنان رهبر معظم انقلاب را با دقت گوش کنیم بسیار راه گشا و امیدوارکننده است.
وی به همه موضوعات روز به‌خصوص انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: باید از سخنان مقام معظم رهبری برای اجرای انتخاباتی پرشور و حل مشکلات استفاده کرده و سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و تمام تلاش خود را به کار بگیریم که این انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم انجام شود.
وی سپس از مدیریت شهری برای برگزار مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد تشکر و قدردانی کرد و گفت: شهرداری در این دو مناسبت نیز مانند همیشه خدمات مطلوبی به مردم داشته و این کار در معاونت خدمات شهری، سازمان پایانه‌ها ، فضاسازی و اتوبوسرانی و تاکسیرانی با جدیت بیشتری انجام شد.
محرری سپس تأکید کرد: شهرداری تمام توان خود را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز گذاشته و امیدواریم انتخاباتی دشمن‌کورکن در سراسر کشور برگزار کنیم.
وی سپس خطاب به فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: ارتباط فی‌مابین دو نهاد مدیریت شهری و نیروی انتظامی بسیار کارگشا است و در کمیسیون‌های تخصصی می‌توانیم به موضوعات مطرح‌شده در این جلسه مانند تأمین پارکینگ موتورسیکلت، طراحی شوارع بر اساس حفظ امنیت عمومی و غیر توجه کنیم.
رئیس شورای شهر قم به موضوع آموزش نیز اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های آموزش عمومی یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده و آمادگی لازم برای همکاری راداریم.
محرری سپس به معضلات قبرستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: قبرستان نو تملک آن انجام شد و برای آزادسازی بقاع انتهای قبرستان نیز به همکاری مدیریت استان احتیاج داریم تا فضای پنج هکتاری پیرامون آن آزاد شود.
انتهای پیام/