دوربین‌های پلاک خوان در هسته مرکزی شهر افزایش پیدا کند
دوربین‌های پلاک خوان در هسته مرکزی شهر افزایش پیدا کند
سرهنگ عباسعلی پور بر نصب دوربین‌های پلاک خوان در هسته مرکزی شهر تأکید کرد و گفت: بازارهای روز در سطح شهر نیز باید برای حفظ ایمنی بیشتر و جلوگیری از سرقت ساماندهی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سرهنگ جعفر عباسعلی پور با حضور در صدوبیست و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم برافزایش دوربین‌های پلاک خوان ها تأکید کرد و اظهار داشت: باید دوربین‌های پلاک خوان در هسته مرکزی شهر به‌صورت گسترده نصب شود.
وی ساماندهی بازارهای روز را نیز موردتوجه قرارداد و افزود: در بازارهای روز نیز مشکلات سرقتی وجود دارد که نیاز است با ساماندهی این بازار روزها امنیت این فضاها بیش از بیش تأمین شود.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم یادآور شد: امروز با تمهیدات اندیشیده شده شاهد کاهش جرائم و تصادفات موتورسیکلت هستیم این در حالی است که شهر قم بیشترین راکب موتورسوار را نسبت به جمعیت شهر داشته و توانسته‌ایم در این بخش کنترل خوبی داشته باشیم.
وی در پایان نصب دوربین در ورودهای شهر را نیز مطرح کرد و گفت: باید نسبت به ورودی‌ها و خروجی‌های شهر کنترل کافی داشته باشیم تا در صورت هرگونه مشکل بتوانیم رصد کافی در شهر داشته باشیم.
انتهای پیام/