با همکاری مدیریت شهری مراکز مشاوره و مددکاری ایجاد خواهد شد
با همکاری مدیریت شهری مراکز مشاوره و مددکاری ایجاد خواهد شد
سرهنگ فرح‌بخش با تأکید بر توجه به آموزش و اجرای طرح‌های آموزشی در مدارس گفت: نیروی انتظامی در حال حاضر یک ساختمان مشاوره و مددکاری در شهر قم دارد که نیاز داریم در تمام مناطق مراکزی را به مشاوره اختصاص دهیم و با همکاری مدیریت شهری مراکز مشاوره و مددکاری ایجاد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سرهنگ محمدرضا فرح‌بخش با حضور در صدوبیست و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی با بررسی و مطالعه دقیق اولویت‌بندی شده و به دستگاه‌های مرتبط برای پیشگیری ابلاغ می‌شود.
وی بر اجرای طرح‌های آموزشی و یادگیری اجتماعی تأکید کرد و گفت: اگر بخواهیم نتیجه لازم را از آموزش‌ها ببینیم باید به مدارس مراجعه کرده و جامعه هدف خود را آنان قرار دهیم.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی قم ادامه داد: برای آموزش استفاده از مکان‌های عمومی مانند بوستان‌ها و پارک‌ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا با همکاری مدیریت شهری بتوانیم آموزش را به‌صورت گسترده اجرایی کنیم.
وی به نیاز شهر به ساختمان‌های مراکز مشاوره اشاره کرد و گفت: باید در تمام مناطق هشتگانه ساختمان‌هایی به مراکز مشاوره و مددکار اختصاص داده شود و در صورت تأمین مکان نیروی انتظامی امکان تأمین نیروی انسانی و مشاوره را داشته و تمام خدمات نیز به‌صورت رایگان ارائه خواهد شد.
سرهنگ فرح بخش در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مکان‌هایی که نیاز به ساماندهی دارد زمین‌بازی بچه‌ها در شهر قائم است که عامل بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است.
انتهای پیام/