پیگیری شورای شهر برای پرداخت به‌موقع حقوق پاکبانان
پیگیری شورای شهر برای پرداخت به‌موقع حقوق پاکبانان
معاون کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بهترین هدیه به پاکبانان، به‌روز کردن حقوقشان است و این موضوع از دغدغه‌های اصلی شورای اسلامی شهر قم محسوب می‌شود و تا حصول این مهم پیگیر خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شورای شهرقم، حسن طلایی در حاشیه مراسم تقدیر از همسران پاکبان شاغل در شهرداری منطقه دو قم که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا ) س) و بزرگداشت مقام زن برگزار شد، اظهار کرد: این حرکت ارزشمند و خوب که به همت شهرداری منطقه دو قم انجام شد، قابل‌تقدیر است و امیدوار هستیم این‌گونه اقدامات ادامه داشته باشد.

وی بابیان اینکه پاکبانان مانند سربازان گمنامی هستند که توجه زیادی به آن‌ها نمی‌شود، ابراز کرد: پیامبر گرامی اسلام دست کارگر را می‌بوسد و همین موضوع راه را به ما نشان می‌دهد تا از کارگرانی که با دستان پینه‌بسته به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، توجه داشته باشیم.

معاون کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بهترین هدیه به پاکبانان، به‌روز کردن حقوقشان است و این موضوع از دغدغه‌های اصلی شورای اسلامی شهر قم محسوب می‌شود.

طلایی یادآور شد: تلاش می‌کنیم اقداماتی برای حق مشکل بیمه و پرداخت حقوق پاکبانان داشته باشیم و پیگیر هستیم تا این موضوع انجام شود.

وی عنوان کرد: شهرداری قم به ما قول داده تا در آخر سال، حقوق پاکبانان به‌روز شود؛ ضمن اینکه شهرداری منطقه ۲ به ما اعلام کرده بیمه پاکبانان به‌روز شده و تنها یک ماه حقوق آن‌ها پرداخت‌نشده که به‌زودی این کار انجام می‌شود تا دغدغه اصلی این زحمتکشان برطرف شود.

وی اظهار کرد: بیشترین مسئله‌ای که پاکبانان به ما می‌گویند، پرداخت به‌موقع حقوقشان است و ما نیز هرزمانی که حقوق این قشر زحمتکش همانند کارکنان شهرداری به‌روز شود، خوشحال خواهیم بود.