خدمت رسانی بیش از ۳۰۰۰ نفر از نیروهای شهرداری قم در ایام نوروز ۱۳۹۸
خدمت رسانی بیش از ۳۰۰۰ نفر از نیروهای شهرداری قم در ایام نوروز ۱۳۹۸
سبحانی اظهارداشت: لغو مرخصی نیروهای شهرداری قم در تعطیلات نوروزی کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را افزایش و حضور میدانی مسئولان درصحنه اتفاقات و چالش‌ها روند مدیریت بحران و مقابله با چالش‌ها را بهبود داده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، مجتبی سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با اشاره به تشکیل کمیته‌های ده‌گانه شهرداری قم برای میزبانی شایسته از مسافرین نوروزی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر مقدس قم در مسیر مواصلاتی مرکزی کشور قرار دارد و هرساله میزبان تعداد زیادی از مسافرین نوروزی است، برنامه مدونی برای ارائه خدمات شایسته به این عزیزان در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۵ ستاد تسهیلات و راهنمای زائرین در نقاط مختلف که از قبل پایش شده‌اند ایجادشده است تا ارائه‌دهنده خدمات مناسب به زائران بارگاه کریمه اهل‌بیت باشند.

وی افزود: نیروهای خدماتی، فضای سبز و کارکنان هشت‌گانه شهرداری کلان‌شهر قم در آماده‌باش کامل هستند و تمام مرخصی این عزیزان تا اطلاع ثانوی لغو گردیده است.

سبحانی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری در ایام نوروز اظهار داشت: تعداد ۳۰۰۰ نفر از کارکنان خدماتی، عمرانی، ترافیکی، فرهنگی، فضای سبز و ستادی شهرداری قم به انضمام ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری در ایام نوروز مشغول به فعالیت خواهند بود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم بابیان وضعیت خاصی که در برخی مناطق قم به دلیل بارندگی‌های اخیر ایجادشده است، گفت: خوشبختانه با پیش‌بینی‌های مناسبی که انجام‌شده است در اکثر مناطق شهری موارد لکه‌ای آب‌گرفتگی صرفاً ایجادشده است که با حضور به‌موقع خادمان شهری این موارد رفع گردیده است.

وی افزود: در خصوص زائران و مسافرین نوروز نیز با هماهنگی‌های ایجادشده مکان‌های مسقفی که از قبل مهیای حضور شده بود در اختیار این عزیزان قرار گرفت تا براثر بارش رحمت الهی دچار مشکلات نشوند.

سبحانی ادامه داد: یکی از مناطقی که بیشترین تأثیر را از بارندگی‌های چندروزه متحمل شده است، منطقه پردیسان است که با حضور جهادی نیروهای خدوم شهرداری قم به حمد خدای متعال مورد خاصی گزارش نشده است و موارد موجود نیز در کمترین زمان رفع گردیده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با درخواست از همشهریان محترم برای یاری‌رساندن به نیروی خدماتی در مواقع حضور اظهار داشت: از همشهریان محترم خواهشمندم اگر مواردی از آب‌گرفتگی یا مشکلات ناشی از این مهم را می‌بینند با شماره تلفن ۱۳۷ به اطلاع رسانند تا موارد ابلاغی پس از رفع به اطلاع عزیزان رسانده شود.