برنامه قرائت قرآن در بوستان‌های قم برگزار می‌شود
برنامه قرائت قرآن در بوستان‌های قم برگزار می‌شود
مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم از برگزاری برنامه قرائت قرآن در بوستان‌های اطلس شهر قائم، بوستان آفتاب، بوستان فدک، بوستان شهدای آذر و بوستان بنیادی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن مالکی نژاد در دیدار اعضای شورای شهر با آیت‌الله حسینی بوشهری که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه دائمی در بیت امام راحل ایجاد شد و زائران و توریست‌هایی که از خارج کشور به این مکان می‌آیند می‌توانند با نصب نرم‌افزاری از زندگی امام راحل از تولد تا رحلت ایشان پی ببرند.

وی افزود: در زمینه ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی بسیار خوبی در بوستان‌ها انجام می‌شود و با توجه به اینکه مردم این شب‌ها بیشتر در بوستان‌ها حضور پیدا می‌کنند برنامه قرائت قرآن در بوستان‌های اطلس شهر قائم، بوستان آفتاب، بوستان فدک، بوستان شهدای آذر و بوستان بنیادی برگزارمی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم گفت: با مبلغین دفتر تبلیغات هماهنگ شده تا در کنار قرائت قرآن موضوعات فرهنگی و مشاوره‌های خانواده برای افرادی که در بوستان‌ها حضور پیدا می‌کنند انجام شود.

مالکی نژاد گفت: با کمک شورای شهر، شهرداری قم و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اقدامات مناسبی برای ایمنی مسیر کوه خضر انجام‌شده است و شهرداری به تعهدات خود عمل کرده و اوقاف باید بودجه بیشتری اختصاص دهد تا مشکلی نداشته باشیم.