توسعه فرهنگسرا و فضاهای تفریحی، ورزشی یک ضرورت است
توسعه فرهنگسرا و فضاهای تفریحی، ورزشی یک ضرورت است
جلالی با اشاره به بازدید از خدمات فرهنگی شهرداری در سطح مناطق شهر قم اظهار داشت: معتقدیم در همه مناطق، ایجاد فرهنگسرا و فضاهای تفریحی، ورزشی برای شهروندان یک ضرورت است و هرقدر در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم ارزش دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر قم در بازدیدی به بررسی مشکلات و ظرفیت‌های فرهنگسراها و دیگر اماکن فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم پرداختند.

در این بازدید عبدالله جلالی رئیس شورای شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد آتش زر رئیس شورای استان قم، حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، مجتبی سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر و علیرضا احمدی نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر قم به همراه ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم حضور داشتند که فرهنگسراهای کوکب و خانواده و سالن ورزشی شهید شیرازی موردبررسی میدانی قرار گرفت.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به بازدید از خدمات فرهنگی شهرداری در سطح مناطق شهر قم اظهار داشت: ارائه خدمات فرهنگی نه با نگاه انتفاعی بلکه در راستای خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان در مناطق مختلف در حوزه ورزش، هنر، آموزش و غیره مدنظر بوده و آنچه در دستور کار بوده هم برنامه وجود دارد و هم تنوع خدمات باقیمت پایین‌تر از بخش خصوصی است و این همان چیزی است که موردنظر شورا بوده و هست.

عبدالله جلالی در این بازدید، از استفاده بهینه و افزایش بهره‌وری و کارکرد فضاهای فرهنگی شهرداری اطلاع یافته و از نزدیک با امکانات و ظرفیت توسعه این مراکز مشاهده شد تأکید کرد: معتقدیم در همه مناطق، ایجاد فرهنگسرا و فضاهای تفریحی، ورزشی برای شهروندان یک ضرورت است و هرقدر در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم ارزش دارد.