اماکن و امکانات فعلی فرهنگی شهرداری در شأن قم نیست
اماکن و امکانات فعلی فرهنگی شهرداری در شأن قم نیست
علیرضا احمدی بیان کرد: سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، بیش از بودجه و امکاناتی که دارد، کار می‌کند و بااینکه این ساختمان‌ها درخور شهر قم نیست اما خیلی بهینه و در موضوعات خودشان مورداستفاده قرارگرفته‌اند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر قم در بازدیدی به بررسی مشکلات و ظرفیت‌های فرهنگسراها و دیگر اماکن فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم پرداختند.

در این بازدید عبدالله جلالی رئیس شورای شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد آتش زر رئیس شورای استان قم، حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، مجتبی سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر و علیرضا احمدی نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر قم به همراه ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم حضور داشتند که فرهنگسراهای کوکب و خانواده و سالن ورزشی شهید شیرازی موردبررسی میدانی قرار گرفت.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر قم با انتقاد از وضعیت امکانات فرهنگی شهرداری قم، اظهار داشت: آنچه بازدید شد در شأن شهر قم نیست و حداقل باید مکان‌های وسیع و با امکانات لازم برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، مذهبی که مایه آبروی شهر قم بوده فراهم گردد، چراکه قم الگوی فرهنگی شهرهای دیگر است و این ظرفیت فعلی باعث تأسف است.

علیرضا احمدی تصریح کرد: اماکن فعلی فرهنگی شهرداری قم بسیار محدود و با امکانات کم است و جا داشته شهرداری حتماً در بودجه فرهنگی این موضوع را به‌درستی و خوبی ببیند که علاوه بر بودجه جاری و خدماتی سازمان، برای عمران و توسعه اماکن فرهنگی، ورزشی هم‌ردیف‌های قابل‌ملاحظه‌ای داشته باشد تا اتفاقی که باید در شهر قم بیفتد، شاهد باشیم.

وی افزود: سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، بیش از بودجه و امکاناتی که دارد، کار می‌کند و بااینکه این ساختمان‌ها درخور شهر قم نیست اما خیلی بهینه و در موضوعات خودشان مورداستفاده قرارگرفته‌اند.