کوچه‌های بدون نام قم به نام شهدا مزین می‌شود
کوچه‌های بدون نام قم به نام شهدا مزین می‌شود
مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه با درخواست خانواده‌ها و هم‌رزمان شهدا کوچه‌های بدون نام به نام شهدا مزین می‌شود، گفت: به هر میزانی که ما برای شهدا کار و تلاش کنیم بازهم کم است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسن مالکی‌نژاد در آیین نامگذاری تقاطع غیرهمسطح رزمندگان اسلام که در تقاطع بلوارهای عمار یاسر و شهدای ۱۵ خرداد برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: گرامیداشت مناسبت‌های ملی به ویژه بزرگداشت مناسبت‌های مرتبط با دفاع مقدس از اهمیت بسیاری برخودار است چراکه موجب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و یادآوری رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نام شهدا باید زینت بخش معابر شهری باشد، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر قم نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته و از نام‌گذاری معابر شهری به نام شهدا استقبال می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه با درخواست خانواده‌ها و هم‌رزمان شهدا کوچه‌های بدون نام به نام شهدا مزین می‌شود، تصریح کرد: شهدا روزی جان و همه دارایی خود را برای آسایش و اقتدار مردم و نظام اسلامی فدا کرده‌اند و به هر میزانی که ما برای آن‌ها کار و تلاش کنیم بازهم کم است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به بهانه‌های مختلف به دنبال زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس باشیم که نامگذاری معابر یکی از بهانه‌ها مهم و تاثیرگذار است.