ورودی شهرها؛ نشان‌دهنده توسعه شهری و آیینه تمام نمای شهرها است
ورودی شهرها؛ نشان‌دهنده توسعه شهری و آیینه تمام نمای شهرها است
حسن طلایی با اشاره به وضعیت ورودی‌های شهر مقدس قم اظهار داشت: متأسفانه شهر مقدس قم با قرار گرفتن در مسیر استراتژیک جاده‌ای دارای ورودی‌های مناسبی نیست و این مهم باید با توجه به جایگاه شهر مقدس قم اصلاح گردد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم حسن طلایی عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وضعیت ورودی‌های شهر مقدس قم اظهار داشت: ورودی شهر آیینه تمام نمای شهر و معنویت خاص آن است، یکی از مهم‌ترین مسائلی که از بعد از ورود مسافران و زائران به شهر مقدس قم در ذهن آنان باقی می‌ماند زیبایی و معنویت آن است که اگر خوب و مناسب نباشد در ذهن زائر ثبت نخواهد شد.

وی ادامه داد:  ورودی مناسب در شهرها تأثیر بسیار مناسبی در میزان گردش پذیری آن شهر خواهد داشت، متأسفانه در حال حاضر ورودی‌های شهر مقدس قم در شهر این شهر ظرفیت بالای گردشگران و مسافران آن نیست.

 وی افزود: در حال حاضر ورودی جعفریه که به لحاظ معنویت یکی از ورودی‌های مهم شهر مقدس قم و مسیر ورود بانوی کرامت حضرت معصومه سلام‌الله علیها است برای مسافران و زائران این شهر ظاهری ناخوشایند دارد.

 طلایی با اشاره به اهمیت توجه به ورودی‌های شهر که نشان از توسعه شهری است، اظهار داشت:  شهرداری‌ها و دستگاه‌های متولی باید توجه بیشتری به این مهم داشته باشند در شورای اسلامی شهر نیز در این راستا اعتبار بسیار مناسبی برای ورودی‌های شهر مقدس قم در نظر گرفته‌شده است.

 وی تأکید کرد:  امیدواریم که شهرداری و دستگاه‌های متولی استان نابسامانی‌های ورودی شهر را سامان داده و باعث عزت شهر و مردم شهیدپرور شهر مقدس قم و همه شهروندانی که در این منطقه زندگی می‌کنند شوند.