تمهیدات لازم در بقاع امامزادگان برای رفاه زائرین اندیشیده شود
تمهیدات لازم در بقاع امامزادگان برای رفاه زائرین اندیشیده شود
طلایی با بیان اینکه درشهرهای مذهبی و بزرگ مانند شهر مقدس قم بقاع امامزادگان پذیرای تعداد زیادی از مسافران هستند، گفت: در این میان لازم است هم از ظرفیت این مراکز برای تبیین شعائر مذهبی استفاده کرده و هم تمهیدات لازم برای آسایش و امنیت این عزیزان اندیشیده شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی با بیان اینکه در شهرهای مذهبی و بزرگ مانند شهر مقدس قم بقاع امامزادگان پذیرای تعداد زیادی از مسافران هستند، اظهار کرد: در این میان لازم است هم از ظرفیت این مراکز برای تبیین شعائر مذهبی استفاده کرده و هم تمهیدات لازم برای آسایش و امنیت این عزیزان اندیشیده شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه یکی از بقاع امامزادگانی که ظرفیت بسیار مناسبی ازاین حیث دارا بوده امامزاده عبدالله در ورودی جعفریه است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مکان مقدس شرایط مناسبی از جهت رفاهی و… دارا نیست و باید مسئولان استانی در راستای رفع این مهم اقدامات لازم را انجام دهند تا از ظرفیت ویژه این مراکز استفاده لازم صورت گیرد.

طلایی نمونه موفق این مساله را ساماندهی و افزایش خدمات رفاهی در بقعه امامزاده جمال‌الدین عنوان کرد و افزود: در این بقعه با تکمیل زیرساخت های مناسب شاهد اسکان مسافرین بیشتر و تسهیل در رفت و آمد زائران کریمه اهل بیت(ع) از این مسیر هستیم.

وی با تاکید بر نقش شهرداری در حوزه افزایش اقبال و حضور مردم در بقاع متبرکه امامزادگان، تصریح کرد: شهرداری کلانشهر قم در این خصوص می تواند شروع کننده نهصت اثرگذاری در شهر مقدس قم با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و سایر نهادهای ذی ربط باشد.