توجه شهردار قم به طرح های مسجد محور ستودنی است
توجه شهردار قم به طرح های مسجد محور ستودنی است
حجت الاسلام و المسلمین ولدان ضمن اشاره به اختصاص و افتتاح فضایی ویژه در مجموعه فرهنگی مصلی قدس به نام مسجد جمعه قم اظهار داشت: توسعه متوازن فرهنگی در محلات با محوریت مساجد شهر قم، قم را الگوی سایر کلانشهرها قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم در گفتگو با نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم، ضمن تقدیر از توجه ویژه شورای اسلامی شهر و شهردار قم به توسعه متوازن فرهنگی در محلات با محوریت مساجد، شهر قم را از این جهت الگویی مناسب برای مدیریت سایر کلانشهر ها دانست و از حمایت دکتر سقائیان نژاد و شورای شهر قم از طرح های فرهنگی قرارگاه فرهنگی مصلی قدس تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ولدان ضمن اشاره به اختصاص و افتتاح فضایی ویژه در مجموعه فرهنگی مصلی قدس به نام مسجد جمعه قم توجه به مساجد را باقیات الصالحاتی ماندگار برای شورا و شهرداری قم دانست.

مسئول نهاد نماز جمعه قم با اشاره به همکاری و عنایت ویژه دکتر سقائیان نژاد به قرارگاه فرهنگی مصلی قدس و نمازگزاران جمعه قم، خواستار حضور مدیران شهرداری در بین نمازگزاران جمعه در قالب میز خدمت و طرح رقابت در خدمت جهت پاسخگویی به سوالات مردمی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ولدان در این دیدار ضمن اشاره به تجربه موفق میزبانی زائران اربعین در سال‌های گذشته، خبر از راه اندازی موکب دائمی مصلی قدس در روزهای آینده داد و ارائه خدمات دائمی به زائران، مسافران و مجاوران در تمام ایام سال را از اهداف راه اندازی این موکب بزرگ اعلام کرد و خواستار حمایت و همکاری مدیران استان از این حرکت بزرگ شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این دیدار به حمایت از هر گونه طرح مسجد محور از طرف اعضای شورا تاکید و بر تداوم فعالیت های فرهنگی و مذهبی توسط شهرداری تاکید کرد.

بختیاری ضمن اشاره به طرح های ویژه مدیریت شهری قم در ایام اربعین آمادگی شورا و شهرداری را جهت حمایت از موکب مصلی قدس اعلام کرد.